Publicat de: Mihai A. Pop | iunie 5, 2009

Dupa un an

E mai simplu sa nu faci ceva decat sa faci, asa ca a trecut un an de cand nu am mai scris o linie pe blog. Intre timp nu s-au intamplat prea multe, dar fie le enumerez in ordinea importantei.

1. am implinit 27 de ani… cred ca ar trebui sa ma gandesc sa devin familist
2. am fost calatorit in Washington DC, in Italia la Bologna, la Munchen, un tur al Europei de revelion, cu opriri multe si dese, dar cu 4 zile in Paris, un tur in Turcia de la Istanbul pana la Diarbakir, In Bulgaria si in Maroc un tur… cred ca doar atat
3. am inchis 4 tranzactii la firma (de fapt chiar 5, insa asta ultima e chiar minora), deci una peste alta si asta merge bine
4. la bursa anul a fost nasol pentru ca a venit „criza” fapt despre care o sa mai discutam, insa una peste alta am retras niste bani ca sa-mi cumpar casa, si deci am o parte de valoare aici, iar cum preturile caselor a scazut si vor mai scadea sper sa imi cumpar si casa pe termen mediu
5. a venit „criza” … de fapt nu a venit, dar o sa tot discutam despre asta, asa ca nu va plictisesc acum, totusi efectele sunt evidente pentru mine, am gasit masini ieftine, vacante ieftine, case mai ieftine etc.

Cred ca am zis destule asa ca ma opresc aici, insa de data asta voi reveni… ca ‘nea Nelu


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii