Publicat de: Mihai A. Pop | Decembrie 31, 2016

10 pentru 2016

  1. Am primit-o pe Ana Sonia pe lume, a doua noastra fetita
  2. Am implinit 16 de cand impart lumea cu Cristina, 3 ani de cand o impart cu Maria Eva si aproape 9 luni de cand o impart si cu Ana Sonia.
  3. Am inotat din nou (a cata oara ?) in Marea Neagra la Vama Veche si mi-am umplut mintea cu meduze argintii aprinse in noapte
  4. Am fost intr-o aventura de iarna cu Maria prin turlele unor biserici sasesti fortificate
  5. Am fost in Petra si in Ierusalim, si prin alte parti de Israel si Iordania
  6. Am citit cat am putut (nu e loc de prea mult citit, dar fac ce pot), notabil – Why Nations Fail, Business Adventures, Why beautiful people have more daughters, Capital in 21st century, Intelligent investor
  7. Am lucrat la proiecte in Romania, Serbia, Slovenia, Ungaria, Bulgaria si Cipru – si ca urmare am calatorit mult regional
  8. Am inchis destule tranzactii incat sa fiu fericit, dar am si pierdut destule tranzactii incat sa pot spune ca invat, si ca mi-am luat doza de modestie
  9. Ne-am adunat langa oameni frumosi, am fost la cate petreceri am putut merge, si am intalnit cat de multi oameni am putut
  10. Am decis sa ne implicam mai mult in societate, mai ales pe partea de societate civila

Pentru anul 2017, imi doresc sa fie un an la fel de plin si va doresc un an asa cum vi-l doriti!

PS. Pentru Cristina in particular, ii doresc reprize de somn mai lungi!

Lasă un răspuns

Categorii