Postat de: Mihai A. Pop | Noiembrie 4, 2015

Sunt un criminal

Eu, in lumea mea mica, nu stiam de Colectiv, nu stiam de Goodbye to Gravity, si cel mai probabil nu stiam niciunul dintre cei care au fost in noaptea aia in locul ala… Intamplarea face sa fi fost eu insumi intr-un club, intr-o fost pivnita, la o distractie chiar atunci, atunci cand citeam si-mi veneau imagini in minte.

Eu, in lumea mea mica, stiu ce se intampla cand ard peretii intr-o cutie mica inchisa, si tu respiri acolo… Intamplarea face ca am invatat chimie si fizica decent, si am mai participat activ la salvat lume la o alta petrecere incendiara, si ca am am astm si inteleg cum e sa nu respiri.

Eu, in lumea mea mica, nu-l stiam dupa nume nici pe Oprea, dupa fata e greu sa-l uiti, si nici pe Scaraotchi de la BOR, dar e greu sa-l uiti dupa rochie, numele tot nu-l stiu, pe Victor Viorel si pe Piedone ii stiu… Intamplarea face, ca putem sa ne spalam pe maini de ei, si de altii de teapa lor, si sa isi gaseasca locul la latrina istoriei.

Dar eu, in lumea mica, sunt un criminal, alaturi de voi.

Eu las lucrurile sa mearga si asa, si voi. Pana azi. Si eu stiu ca pana nu realizam ca nu o revolutie prin a schimba fetele lor schimonosite, cu criminalii din noi, ci printr-o evolutie, in care fetele de orice fel ar fi ele sa nu mai poata urca acolo sus fara sa poarte interesul general mai intai, fara sa fie transparente, fara sa raspunda pentru ceea ce fac si ce nu fac, fara sa fie oameni, nu se poate. Si fara evolutie nu se poate, am invatat si biologie bine… Intamplarea face ca avem din nou oportunitatea sa facem ceva.

Inainte in liniste.

mihai

 


Lasă un răspuns

Categorii