Postat de: Mihai A. Pop | Iulie 20, 2015

Sfaturi de dragul sfaturilor

Ca un preambul, admit ca si eu la randul meu sunt „sfatos”, si-mi arog o anumita importanta, respectiv caut ca o parte din ceea ce zic sa nimereasca o ureche ascultatoare. Si totusi azi am ales sa scriu exact pentru inversul situatiei.

Eu am o situatie atenuanta, pentru ca sfaturile mele ajung sa fie platite, eu avand o formare de consultant, iar aceasta consultanta tind sa nu o ofer gratuit.

Revenind. Am cateva cunostiinte pe facebook si linkedin, a caror viata inseamna doar asta, doar sfatuirea gratuita. Tot timpul vad in relatie cu ei 10 cai de a… si 11 pasi catre… sau 22 de lucruri de incercat, sau fericirea explicata de catre…, sau cum sa cuceresti sexul opus prin…, sau ce sa vizitezi in timp ce esti nushunde sau sau sau…

Daca pe facebook, lucrurile astea se curata foarte simplu, desi sunt foarte multe si dese, cu linkedin a devenit complicat ca se preiau si de la prietenii prietenilor. Practic calitatea stream-ului a scazut, si muncesti mai mult sa obtii esenta.

Punctul pe care vreau sa-l fac este ca ar trebui sa ne straduim cu totii sa facem ceva cu insemnatate mai mare, si sa nu irosim vietile celorlalti doar pentru un moment de distractie personala. Think before you share!

Over & out

mihai


Responses

  1. sa inteleg ca vrei sa faci un punct?
    mda…asta face mult sens
    :-)))))))))


Lasă un răspuns

Categorii