Postat de: Mihai A. Pop | Iunie 5, 2015

Alo, alooo, Lenovo se aude?!?

Alo, aloooo… cred ca am innebunit, am inceput sa vorbesc singur. Pai cum de?

Pai mi-am luat Lenovo, telefon Lenovo.

De unde aveam Iphone 5S, un Lenovo S850 (dar sunt nesigur ca deja am uitat modelul de cand nu am mai vazut telefonul) la un sfert din pret, n-a fost o mare schimbare, ba era cu ecran mai mare, cu camera mai buna, se misca mai repede (cateodata), si chiar daca n-are chip de miscare, si deci nu stie chiar foarte bine pe unde esti, a reprezentat o achizitie foarte buna. Luat pe un abonament de RDS cu nelimitat, nelimitat, nelimitat si ce e limitat e la niste cifre de n-o sa ajungi niciodata, am devenit un client fericit.

Eh, asta s-a terminat cand telefonul Lenovo a cazut in metrou si si-a spart carcasa spate. Cand am realizat ca e chiar din sticla, desi n-avea nevoie sa fie, dar pentru fashionistas din noi da mai bine asa.

Ghinion zic, ma duc si-o schimb. Asta e primul pas al nebuniei, sa crezi ca poti sa schimbi o carcasa de telefon, putin mai exotic, insa vandut la pachet, deci relativ comun pentru importator.

Pai s-o crezi tu! Te duci la Depanero (o firma de panificatie in Dero), care ti-l confisca 15 zile !!! ca sa ti-l repare, impreuna cu certificatul de garantie. Ca sa schimbi carcasa, dureaza pentru un nepriceput 3 minute… evident, daca ai de gand sa faci asta.

Pentru ca tu esti Lenovo si nu-ti pasa de clientii tai, faci contract cu painea din dero si dureaza 15 zile… dupa fix o saptamana (azi) ma suna de la service-ul cu pricina sa-mi spuna ca au observat ca intr-adevar e sparta carcasa, ma costa 130 de lei reparatia si dureaza 30 de zile!!!!, nu 30 de minute.

Motivul real pentru intarziere este ca seful Lenovo Romania, va merge cu delegatia in China abia atunci, si va aduce cu manuta lui carcasa-mi de sticla, intr-o ceremonie la care vor canta presedintele Chinei si Romaniei. Si dureaza pana respectivii capata voce si invata versurile care reprezinta o reprezentare lirica a Aventurilor lui Munchausen si sunt in limba farsi.

Abia dupa care vor intra 246,(3) de minioni pe linia de montare, si-mi vor pune carcasa la loc, in cadrul unui concert Robbie Williams de la TW Classic din Werchter de pe 4 iulie. Motiv pentru care shipping-ul de acolo va dura inca cateva zile peste cele 30.

__

Din deformatie profesionala am facut urmatorul process management timetable, pe zile, ca pe ore nu ma tin balamalele, pe care l-am completat eu, si daca altii cred ca am gresit pe undeva, sa ma corecteze.

Ziua -5 – clientul foloseste telefonul cu spor pana cand i se intampla isprava, si pana la ziua 1 il tot foloseste fara probleme tehnice, dar devine inestetic si decide sa nu traiasca cu Broken Windows effect

Ziua 1 (plecarea in desert) – Front desk de la DePaneRo, primeste telefonul (evident fara telefon la schimb), constata ca functioneaza, dar ca are carcasa spate sparta, completeaza in sistem, anunta clientul ca cele 15 zile sunt destul de fixe pentru reparatie, iar daca se grabeste si e intr-adevar urgenta, se poate repara mai repede, in circa 13-14 zile… Pune certificatul de garantie si telefonul intr-o punguta cu cod. Se inregistreaza tot. Procesul incepe

Ziua 2 – e Duminica, zi sfanta la romani

Ziua 3 – 1 Iunie, zi libera la minioni

Ziua 4 – e Marti, cateva ceasuri rele, si cum lucram cu produse globale pe toate fusele, nu stim cand sunt si nu lucram

Ziua 5 – ne uitam la produse, se aduna, e frumos afara

Ziua 6 – si azi e frumos afara, tre’ sa fie si un sfant ceva pe undeva

Ziua 7 – sa demonstram ca nu ne odihnim, ne uitam la produs: Da!, e sparta carcasa! facem plan de bataie si anuntam clientul ca se poate rezolva, la un search pe net, gasim produsul, dam click pentru comanda, un pret pe care-l inmultim cu 2 ca sa iasa si profit si suntem gata

Ziua 8 – eu cand vreau sa fluier, fluier

Ziua 9 – ma doare gatul de la fluierat

Ziua 10 – ascultam cum creste iarba

Ziua 11 – ne inmultim, si nu matematic

Ziua 12 – organizam teserea covorului pentru ceremonia de sosire a CEO Lenovo Romania cu carcasa de sticla in manuta-i

Ziua 13 – e cu ghinion

Ziua 14 – au trecut 2 saptamani!

Ziua 15 – e o alta zi

Ziua 16 – da-ti scroll!

Ziua 17 – tot aici esti?

Ziua 18 – vreau sa dorm si dorm

Ziua 19 – cei de la Lenovo au terminat de citit Munchausen?

Ziua 20 – avem ganduri culturale

Ziua 21 – nu putem scapa de ele

Ziua 22 – oare teatrul absurdului avea nevoie de scena?

Ziua 23 – ardem timpul

Ziua 24 – frecam menta

Ziua 25 – ne uitam la luna

Ziua 26 – ne holbam pe geam

Ziua 27 – pierdem timpul

Ziua 28 – ahm, stam?

Ziua 29 – mai stam un pic?

Ziua 30 – luam lectii de la cei de la stat

Ziua 31 – invatam bine

Ziua 32 – stam

Ziua 33 – shedem

Ziua 34 – …

Ziua 35 – raman in pana de idei

Ziua 36 – chiar am ramas in pana de idei

Ziua 37 – Concert Robbie Williams intr-un oras de care n-am auzit!! Intre 2 melodii o sa schimbam carcasa prostului. Gata!

Ziua 38 – se returneaza clientului telefonul mobil, se percepe pretul, si se continua viata

… saga continua, o sa editez articolul cand si daca ajungem aici, dar oricum in ziua 40 tre’ sa ne reintoarcem din desert

Nota. Am incercat sa inteleg daca se pot primi lamuriri, daca pot sa ajut cu ceva, sa imbunatatesc serviciul, dar „nu se poate”, nici la Depanero, nici la Lenovo. Oamenii citesc Munchausen de zor.

Concluzie: Daca vrei un telefon Lenovo in Romania, ia-ti un Iphone, se schimba carcasa in 3 minute, pentru ca importatorilor le pasa.

mihai

PS. Chiar n-am putut sa fiu serios, am incercat, dar „nu se poate”.

PS2. Eu chiar folosesc telefonul, nu l-am luat pentru fitza de sticla, dar evident ca asta chiar nu conteaza daca vinzi telefoane, important e sa le vinzi, nu sa si mearga.

PS3. Va scutesc de povestea de la RDS, cand solutia lor a fost sa merg la Timisoara … sau inainte de ora 6 … Kafka.


Responses

  1. N-a fost atat de rau pana la urma, s-a rezolvat pana in ziua 30… si acum port o husa hidoasa, dar utila.


Lasă un răspuns

Categorii