Postat de: Mihai A. Pop | Mai 28, 2015

Sunt viu ?/!

Pentru copiii din noi merita sa ne mai intrebam din cand in cand daca Suntem vii.

Asa ca pentru ei am pus o lista de mici lucuri care arata ca am fost viu de curand.

  1. Ultima ocazie cand m-am uitat sau mi-am adulmecat mai mult de 2 secunde una dintre palmele mele, doar pentru ca imi deservesc o mare parte din nevoi – pentru narcisistul din mine.
  2. Ultima data cand am ras copios cu oameni pe care nu-i prea cunosc si nici n-am un interes in a o face – pentru introvertitul din mine.
  3. Ultima data cand am plans de emotie preluata din empatie, nu din propriile mele necazuri – pentru empaticul din mine.
  4. Ultima data cand am dansat fara sa-mi pese de privirile sau parerile celor din jur – pentru politicosul din mine.
  5. Ultima data cand mi-am pierdut controlul in lasandu-ma doar in grija partenerului – pentru romanticul din mine.
  6. Ultima data cand mi-am propus ceva improbabil, posibil irealizabil, si am facut pasi reali in a-l atinge – pentru credinciosul din mine.
  7. Ultima data cand am avut o revelatie placuta – pentru curiosul din mine.

Zambesti?

Esti leapsa.

Daca nu zambesti, poate ar trebui sa mai alergi.

mihai


Lasă un răspuns

Categorii