Postat de: Mihai A. Pop | Aprilie 16, 2014

Un vis ca o vacanta

Azi se implineste un an de cand exista Maria!

Si in curand se implineste un an de cand n-am mai fost intr-o vacanta prin vizuinile lumii si totusi nu regret niciun moment. Calatoriile noastre in fiecare weekend includ plimbari prin parc, dar si vantori de rable prin cartiere razlete ale Bucurestiului.

Cum pe langa mine, prin prietenii de pe facebook, dar si prin cunostiintele prietenilor, mai auzi de destinatii exotice. Exotice nu in sensul apa azurie, plaja de nisip alb si palmieri cu hamac si mai tai cu umbreluta, ci in sensul ca merg in afara drumurilor cu hoarde de turisti, une nu merge autocarul, si hotelul de mai mult de 2 stele e doar pentru altii. Totusi mai visez la astfel de destinatii, si le pun pe o harta mentala, fie in zona posibilului apropiat, fie in a celui indepartat.

Sunt momente in care traiesc printr-o poza o mica vacanta, si cand am mai petrecut prin pozele de vacanta, am retrait o vacanta pe care deja am devorat-o.

Viata este facuta sa traiesti, si traitul implica experimentarea, intelegerea si cresterea ta si creearea si cresterea altora, si cred ca am ajuns la o varsta destul de matura incat sa decid cam ce trebuie pus in fiecare dintre cele doua categorii.

Pentru mine experimentarea, intelegrea si cresterea mea include, dar nu e limitat la:

  • Sa fiu alaturi de oameni care-mi pretuiesc afectiunea si-mi intorc afectiune care ma ajuta sa devin – ii spun iubire
  • Sa incerc lucruri in afara spatiului de comfort, dintre cele notabile: gastronomie, experientele sociale, dar mai ales calatoriile, de aici si visele
  • Sa citesc stiinta, sa vad multe filme reprezentative
  • Sa ma ingrijesc de multele mele h0bby-uri si colectii

Si cum tot ce esti tu nu poate insemna nimic fara ceilalti, si implicit devenirea lor, mai fac si asta:

  • Mai scriu pe blog sa mai impartasesc din experienta mea
  • Ajut sa invete oamenii pe langa mine, fie acasa, fie la birou, fie oriunde as fi
  • Incerc sa las ceva in urma ce poate fi util cand altii o sa incerce sa se defineasca
  • Si impreuna cu Maria si Cristina, sa construim o familie, poate mai numeroasa

Dar revenind la ale noastre, acum, de pilda, traiesc primavara.

Primavara la noi in cartier

Va urez vise frumoase si numeroase!

mihai


Responses

  1. La multi ani si sa va traiasca Mariuca! Si la mai mare dar putin mai incolo! Mai luati o pauza de la facut copii :):)


Lasă un răspuns

Categorii