Postat de: Mihai A. Pop | Februarie 23, 2014

Geopolitica turistului

De cand am aflat de Maria Eva am decis sa ne limitam calatoriile la regiunea noastra. De aici si plecarea prin regiunea balcanilor din vara asta.

Asa ca pentru vara-toamna asta am decis ca ar fi o solutie sa mergem prin tara, pe unde avem rude, Bucovina, Oltenia sau Banat si pe la mare.

Cum la mare prima intrebare a fost daca nu mergem in Bulgaria, intrebare la care inca n-am decis sa raspundem, cand ne-am gandit la Bucovina, ne-am zis ca ar fi util sa trecem granitele si sa mergem in Ucraina (la Cernauti) si prin Moldova la Chisinau, Balti, Cricova, si poate chiar prin Gagauzia.

Toate bune si frumoase, pentru ca planurile aste nu tin de noi cat tin de Maria, si cum suntem parinti la primul copil, nu prea stim daca e posibil sa calatorim cu un copil de 7-9 luni. Ramane oricum sa aflam asta la timpul potrivit.

Totusi despre plimbarea in Ucraina (fie acum, fie mai incolo), ramane intrebarea, o mai exista Ucraina pana cand ajungem noi sa mergem acolo? Si chiar daca mai exista, se mai poate vizita?

Cand la Moscova e ceata, greu sa mai vina lumina de acolo.

Cand la Moscova e ceata, greu sa mai vina lumina de acolo.

Ca subiect de crestere, azi imi vine in minte o carte „The next 100 years”, de un anumit domn Friedman, care vorbeste despre geopolitica, intr-un fel care face mai mult sens decat ce gasesti in articolele ce prezinta situatia de azi.

mihai


Responses

  1. Imi cam pare rau ca am avut dreptate in teama pe care o afisam acum 2 saptamani. Mai astept vara, poate se mai calmeaza spiritele.

    • La cum au evoluat spiritele, chiar daca se calmeaza, va fi pe alte granite, decat cele din manualul de geografie din 1995.


Lasă un răspuns

Categorii