Postat de: Mihai A. Pop | Decembrie 30, 2013

13 pentru 2013

  1. am renovat si mobilat un apartament si ne-am mutat la noua adresa, unde deja am dat cateva petreceri
  2. am prima bormasina si primul televizor cu ecran plat (de unde ziceam ca n-o sa am)
  3. am inceput anul in jungla pe Amazon
  4. am stat in vaporii de apa ale cascadei Iguazu
  5. am intrat in Grotta Blu, din Capri
  6. am dat spaga sa intram intr-un minaret din Registanul din Samarkand
  7. am fost la descoperit de cetati in desertul Kyzilkum din Uzbekistan
  8. am dormit in masina in 7 tari balcanice
  9. am inceput sa caut automobile copilariei mele pe strada
  10. am facut cursuri de actorie si am avut spectacol cu public adevarat
  11. am mancat pentru prima data yumurta barak, supa de piranha, lavash si plov
  12. am facut parte din echipa care a inchis cea mai mare tranzactie de M&A din Romania din 2013
  13. am zburat de agrement

… si multe altele, insa pe astea am decis sa le impartasesc.

mihai


Responses

  1. Super, sper ca cele 14 pentru 2014 sa fie si mai si!

  2. am inceput deja sa lucram la ele😀


Lasă un răspuns

Categorii