Postat de: Mihai A. Pop | Iulie 2, 2013

Primul fir de par alb

Acum cateva luni mi-a descoperit Cristina primul fir de par alb. Si pe urma m-am tuns.

Dar realitatea e ca deja am cel putin un fir alb, asa ca e semn clar ca ireversibilitatea timpului ar trebui sa-mi trezeasca niste reactii.

Trebuie ca e frumos sa imbatranesti stiind ca esti iubit.

Zilele astea imi spunea ca parca si-n barba am un fir alb. Pe urma m-am ras.

Judecata filozofica cum ca viata nu are sens sau ca singurul ei sens este moartea, e perfect adevarata, pentru ca asa e pentru toti si toate, insa in fiecare dintre noi e datoria de a da un sens vietii lui, sper ca fericirea mea sa o pot imparti lumii.

SONY DSC

Recomandarea de film vine de la Frank Capra, un film care mi-a ajuns drag prin simplitudinea si jocul teatral foarte echilibrat. It happened one night, din 1934, este un film care a adus complexitatea in comediile romantice, de la momentul respectiv, si totusi rezista cu brio testului timpului. Il recomand pentru o atmosfera de seara romantica.

mihai


Responses

  1. si mai ai unul la tampla – deci cu asta trei🙂. Si da e frumos sa imbatranesti asa, ca noi. Desi nu stiu daca o sa fiu la fel de calma cand o sa descopar primul meu fir de par alb.

  2. Aveam doar 14 ani cand am scris primele si singurele versuri din viata mea. Pe atunci am facut o comparatie care mi-a ramas in minte tocmai pentru ca si dupa atatia ani ea se adevereste. Ziceam ca barbatul e precum o lumanare. Tare, vertical si demn in fata vietii, insa expus la caldura dragostei si odata aprinsa flacara iubirii, se inmoaie si incepe sa se topeasca si sa se „consume” usor, dar intr-un mod atat de linistit si frumos… se spune adesea ca dragostea e oarba. Eu sustin exact contrariul. Cei ce simt asta cunosc adevaratul sens al vietii LOR. Multumesc pentru post. A reusit sa ma rascoleasca pozitiv.

    • E o metafora frumoasa, ma refer la lumanare. Referitor la sensul vietii oricaruia, asta poate fi orice sens si-l dau ei, unele aduc o experienta mai bogata, si poate implinesc mai bine, altele…


Lasă un răspuns

Categorii