Publicat de: Mihai A. Pop | Martie 14, 2013

O fereastra la inaltime

Intre toate ferestrele pe care le-am vazut, cele care mi-au oferit cel mai mult orizont au fost cele de avion.

Prin fereastra mica, parca esti intr-un acvariu, prinvind la o lume suprarealista, dar chiar asta e, doar lumea priveste la tine prin fereastra, si tu esti pestele.

Din micul hublou tragi cateva cadre sa-ti aminteasca cat e de frumoasa lumea!

Recomandarea de film e un film romantic, dar cu o doza buna de calatorie in el – Los amantes del Círculo Polar, din 1998. Cand l-am vizionat prima oara mi s-a parut un loz castigator, asa ca e o recomandare calda pentru o seara in doi.

mihai

Responses

  1. imi place subiectul acestui post, chiar m-a surprins ! ma inspira sa caut si eu fotografii in telefonul meu din calatoriile mele

  2. SUperbe imagini, iubesc fotografia din avion. IN special cele de deaspura Saharei sunt interesante. Eu am un blog dedicat pentru fotgrafii aeriene: http://mihaioprea.wordpress.com/ poate gasesti cateva imagini care iti plac.

    • Ma uitam la tine pe blog, si mi-a venit ideea sa fac niste articole legate de aviatie, ca nu degeaba o numesc pasiune 😀

  3. Pai ma bucur atunci daca blogul meu ti-a fost sursa de inspiratie, si la cat mai multe fotografii de sus!


Lasă un răspuns

Categorii