Postat de: Mihai A. Pop | Ianuarie 26, 2013

Brazilia – traseul

Cand am facut traseul pentru Brazilia, am luat in calcul punctele pe care le aveam noi definite ca fiind esenta Braziliei.

Vedeti primul articol din serie.

Evident traseul original s-a redus, si acasa, si la fata locului, asa ca desi ne doream sa ajungem si-n Salvador, Ouro Preto, Diamantina, Florianopolis, Buzios, si in trei alte parcuri nationale, totusi tara e un continent, si doar daca aveam o luna puteam sa facem ce ne propusesem.

In final am ajuns sa vizitam Sao Paulo, apoi peste munti la Ubatuba, apoi pe soseaua maritima pana la Parati, si de aici tot pe mal pana in Rio de Janeiro, unde am vizitat cartierele cu nume sonore (nu si Citade de Deus), dar Centro, Botafogo, Flamingo, Lapa, Copacabana, Ipanema, Leblon…

Dupa cateva zile prin Rio am plecat spre Sao Paulo, si de acolo am zburat prin Brasilia pana in capitala statului Amazonas, Manaus.

De aici am plecat la o cabana in jungla unde am stat cateva zile si am avut activitati variate legate de jungla si Amazon. Asta se intampla la vreo 100km de Manaus.

Intorsi in Manaus, am zburat la Sao Paulo, de unde am inchiriat un automobil cu care am mers la cascada Iguacu, ocazie cu care am ajuns si-n Argentina (aici e  Iguassu). Am trecut prin tara gaucho-lor si la intoarcere ne-am oprit la Curitiba si la Guaruja, inainte de a ajunge inapoi in Sao Paulo, de unde ne-am intors acasa prin Istanbul.

Acestea fiind zise cred ca e cazul sa le luam pe rand, asa ca pentru inceput va propun cateva imagini notabile ale locurilor pe care le-am vizitat.

Link la traseu aici.

Am stat sa ma gandesc cu ce am mers pentru a ajunge prin Brazilia si am utilizat metroul si tramvaiul in Istanbul, si in Brazilia, avionul, masina mica, autocarul, autobuzul, metroul, telecabina, funicularul, salupa, barca cu motor, barca fara motor, mersul si inotul. Asa ca de aici am nascut si o recomandare de film Onibus 174, din 2002. Un film despre o calatorie cu autobuzul, terminata prin tragedia unor eroi reali, tragedie ce, la randul ei, este exponentul unor intregi paturi sociale din Brazilia. Filmul este un documentar romantat, ce evoca si viata din Brazilia in mediile grele.

mihai


Lasă un răspuns

Categorii