Postat de: Mihai A. Pop | Decembrie 10, 2012

Pierdut respiratie

Nu de multe ori mi-e dat ca un film sa ma paralizeze complet. Empatizez mult cu personajele, insa ma gandesc din perspectiva regizorului – „ce-o fi zis regizorul la asta?”, si reusesc sa aduc un pic de obiectivitate.

Cristina mi-o spune destul de des ca sunt sucker for romance, si chiar daca la inceput tineam s-o contrazic, cu timpul am realizat ca are perfecta dreptate.

O fi de vina noaptea scurta cu petrecere, o fi presiunea atmosferica, o fi faptul ca subiectul mi-e aproape, insa oricum ar fi, filmul pe care l-am vazut, m-a facut sa-mi pierd respiratia si sa-mi regasesc umanitatea in repetate randuri.

Filmul – Johnny Belinda, din 1948, este regizat de un american, francez, spaniol, nascut si crescut roman la Craiova, si desi nu a fost un succes comercial, a luat un Oscar pentru rolul feminin.

Am pierdut respiratia pe alocuri, am castigat cateva lacrimi, si m-a incapacitat in a vedea alte filme, totusi nu regret nimic, are ceva maretie in el, ce nu se poate stirbi peste ani.

Sunt in postura in care nu prea ma mai astept din filmele mai vechi sa mai gasesc mari nestemate, insa cred ca in ultima saptamana am vazut multe filme care m-au contrazis.

Fiecare are cateva filme preferate care-i umplu mintea la intrebarea – Ce film ti-a placut cel mai mult? Eu tocmai am mai pus unul la lista.

Imagine tablou - Mama si copilul. Imi ramane in minte pentru simplitate, candoare si atemporalitate

Imagine tablou – Mama si copilul. Imi ramane in minte pentru simplitate, candoare si atemporalitate

mihai


Lasă un răspuns

Categorii