Postat de: Mihai A. Pop | Octombrie 28, 2012

Bond. James Bond.

James Bond e statuia ultimilor 50 de ani pentru cum se imagineaza barbatul modern, intr-un mod cat se poate de materialistic si dominant.

Daca e sa extrag esenta lui James Bond, ramanem cu urmatoarele, intr-adevar in ordine diferita in functie de varsta:

  • un barbat relativ inteligent, foarte atractiv fizic si activ social
  • un barbat afemeiat si mandru de asta
  • bun/excelent sarutator, probabil un amant foarte bun
  • un sofer mediocru, dar posesor al unui garaj de invidiat
  • un bun bautor de Martini (in ultimul episod de Heineken)
  • un bun lunetist, cu o capacitate extraordinara de a scapa la randului lui de gloante
  • fraze scurte, pline de potential de cliseu, de exemplu – Bond. James Bond.
  • calatoria in locuri memorabile face parte din viata oricui, si poti vizita pana la 3 continente pe saptamana

Cu ce am ramas eu, ca barbat, din distilarea celor de mai sus:

  • e relativ sa fii inteligent si e necesar sa fii atractiv
  • poti sa fii activ social daca bei alcool
  • poti sa fii mandru ca esti afemeiat, si ma imaginez un amant de vis
  • masina conteaza
  • trebuie sa fii bun la ceea ce faci, insa si mai important e sa fii norocos
  • nu trebuie sa stii prea multa carte, important e sa poti reda clisee din filme
  • in calatorii gasesti usor prietene frumoase, de sezon

Hmm, adanca cugetarea, insa pe undeva animalului din mine ii plac ideile scurte, simple, idiotice, extremiste, si care fac din animal un animal mai mare…

Avem 50 de ani de Bond. James Bond. Dar nu simt ca trecerea timpului l-a maturizat, ci mai degraba e un model mai de succes.

Doua palate in care s-a filmat un 007, cel din prim plan de pe lac, si cel din varful dealului din fundal – Udaipur

Oricum, pentru toate astea va urez vizionare placuta, si in loc sa aleg vre-unul din seriile noi ale 007, am ales unul pe care personal l-am vazut doar pentru ca am fost in India si lumea ne spunea la tot pasul ca s-a filmat aici si aici si acolo etc., eram in Udaipur, asadar – Octopussy, din 1983, un 007 total mediocru, dar la fel de distractiv.

mihai


Responses

  1. Imi place mult postul tau🙂. Eu voi vedea Skyfall saptamina aceasta si sigur voi avea pareri noi. Intre timp am citit un interviu cu actorul Daniel Craig in nr de noiembrie a revistei VANITY FAIR si reiese ca acest Bond are in plus mult mai mult umor. De asemenea are si un nou regizor, ales chiar de Daniel Craig. Noua viziune regizorala asupra lui Bond e: mai putina ”deprimare” si mai mult umor. Cum ziceam: revin simbata cu mai mult ”insight”.

    • Asteptam un sumar al celor aflate. Sunt curios cu pare 007 a lui Daniel Crag vs. 007 a lui Pierce Brosnan – doar cei doi i-am vazut in timpul vietii mele cinefile.

    • Pana la urma cum a fost? Eu nu l-am vazut si nici nu ma grabesc, doar ca n-o sa-l ratez, insa am auzit rezultate mixte, si sunt curios.

      • a fost cam penibil, deci nu te grabi :))) Nu sint sigura ca alegerea regizorului a fost o idee buna, Sam Mendes e cam ”dark”, parerea mea. Daniel Craig, cam obosit, cam imbatrinit, nu chiar imaginea pe care o ai despre James Bond. Personajul rau, interpretat de Javier Bardem uitat la coafor cu decolorant pe cap, mi s-a parut maxim de penibil.

  2. Eu chiar am fost incantata de Skyfall. Iar mai nou am vazut aseara The Bourne Legacy si tare am senzatia ca vor sa faca din filmul ala un alt Bond…neverending…:)

  3. Intr-un final am vazut si eu filmul, pe care l-am gasit a fi diferit de 007, luate la gramada, dar n-as putea spune ca in directia pozitiva. Nu cred sa ajung sa-l recomand vreo data la mine pe blog… poate peste vreo 3000 de articole, cand o sa raman fara recomandari valabile.


Lasă un răspuns

Categorii