Postat de: Mihai A. Pop | Octombrie 22, 2012

Fat fingers

Un titlu cu un nume numai bun pentru o porecla de mafiot de film. Insa gandurile mele erau in alta parte.

Ma gandeam la frumusetea in definitia ei feminina, si intre toate liniile curbe care se desenau in mintea mea, unele foarte precise, erau si unele diferite.

__

Gasesc in palmele, incheieturile si, in general, mainile femeilor ceva perfect feminin si, in acelasi totusi timp, deloc sexual, parca un fel de definitie a unei evolutii menite sa ne faca diferiti.

Degetele subtiri si alungite, sunt exact atributul care le complimenteaza cel mai bine, si e ceva in imaginea asta care face ca daca degetele sa fie mai carnoase sa-l vad pe Jerry Seinfeld pe fundal. Mintea functioneaza in moduri curioase.

Sunt sigur ca si fiecare dintre noi, barbati sau femei, avem undeva inradacinat o imagine cu maini frumoase, cu o forma artistica, cu o miscare scenica aparte, cu o textura anume, cu intentii si povesti.

Cu gandul la mainile mele.

M-am gandit si la un film pentru subiect – Sleepless in Seattle, din 1993, exact pentru ca la un moment discutia se duce spre degetele groase, nimic mai mult. O recomandare facuta prin conexiuni independente de constientul meu.

mihai


Responses

  1. sucker ……… for romance

  2. Mihai, textul tau e frumos, romantic, tandru iar titlul nu-i face o favoare, ba chiar cred eu, il saboteaza. Poate schimbi titlul si il re-aloci altui post, mai focusat pe filme sau pe mafioti🙂

  3. Aproape tot articolul a venit prin niste asociatii pe care nu le-am controlat. Si totul a inceput de la „fat fingers” din filmul recomandat, si usor, usor, toate s-au legat de acolo. De aia am ramas cu titlul, nu pentru ca asocierea nu-l saboteaza, ci doar pentru ca daca nu aveam madelaine, nu aveam nici restul povestii.


Lasă un răspuns

Categorii