Postat de: Mihai A. Pop | August 18, 2012

Bule colorate

Si ca o demna continuare a seriei de Bule argintii – aici 1 si 2, am fost in Vama Veche acum trei weekenduri si am vazut de data asta bule colorate.

De data asta cred ca acei cromatofori care produceau efectele vizuale argintii erau in numar foarte mic, asa ca cei care produceau culori vii erau mult mai vizibili.

Daca in ultima trecere puteai vedea culorile oriunde in mare, acum, la Vama Veche, doar in larg efectele coloristice erau puternice si ii dadeau un aspect inedit.

Cat timp am incercat sa inot catre adancuri, locul era luminat de catre bulele colorate facute chiar de mine, ca intr-un vis dintr-un desen animat. Iar cand reveneai la suprafata, bulele colorate se vedeau pe un fundal luminat de luna. Am zis de vis? ma repet.

Acum doua weekenduri cand am incercat din nou sa repet experienta, n-am mai descoperit nimic, insa povestea ramane, si asta e tot ce conteaza.

Marea – un ocean de descoperit!

Recomandarea de film vine de data asta din lumea filmelor horror cult, care deja nu mai poate fi vazut ca un horror, ci ca videoclip cu aer kitsch. Am ales un Argento de calibru – Suspiria, din 1977, un film pe care l-am gasit la prima vizionare un muzeu de kitsch, dar ce frumos e asamblat!

mihai

PS. Stiu ca am lipsit de pe sticla, dar de acum timpul meu depinde intr-o mai mare masura de serviciu, si nu mai am timp sa compun textele asa ca o sa mai apara lipsuri in publicare.


Lasă un răspuns

Categorii