Postat de: Mihai A. Pop | Iulie 2, 2012

Am scapat de droguri

Eu nu m-am considerat niciodata un handicapat prin faptul ca inca de la varsta de 12 ani am fost diagnosticat cu astm bronsic acut, motiv pentru care am fost pus inca de atunci sub tratament.

Am avut ceva neplaceri din cauza astmului, insa nimic care sa se compare cu efectele altor boli cronice, asa ca m-am considerat norocos ca l-am controlat.

A fost mai greu in copilarie, foarte greu in adolescenta, dar din timpul facultatii am ajuns sa controlez crizele de astm foarte bine. Ca solutie pe care am folosit-o inca de atunci a fost sa iau o doza de Ventolin in fiecare zi, era un puff, un fel de spray pe care il trageai in plamani. Am facut asta pentru 15 ani.

Pana acum o luna.

De atunci m-am lasat si de acest medicament, si realizez ca efectele lui asupra mea erau ca ale unui drog, adica in afara efectelor pozitive pe care le-a avut, si care intr-adevar au fost testate de-a lungul timpului, mai erau si alte efecte secundare, pe care le resimt acum. Gen acum sufar de o insomnie pe fond pshihologic, pentru ca am sentimentul ca n-am facut ceva. Puff-ul se facea chiar inainte de culcat.

Totusi trebuie sa recunosc ca macar pentru ultima luna, nu am mai luat niciun medicament, si nici nu vreau sa revin la starea precedenta, asa ca acum ma consider o persoana sanatoasa tun🙂

Peste asta sunt chiar fericit ca am ajuns la 30 de ani sa controlez efectele bolii. Adica nu vreau sa zic ca sunt sanatos, doar ma consider.

Amsterdam, centrul „medical” european

Recomandarea de film vine din lumea narcoticelor, din lumea drogurilor, si din lumea viselor si iluziilor create de ele, dar si a rezultatelor directe, a dezamagirii, a disperarii, a traumatismelor si mortii. Un film larg aclamat, mult mediatizat, un deschizator de orizonturi artistice – Requiem for a dream, din 2000, care desi e un film foarte puternic vizual si foarte direct in problematica dependentei de droguri, e un foarte bun instrument pentru cei tineri ce vor intelege instinctual efectele.

mihai


Lasă un răspuns

Categorii