Postat de: Mihai A. Pop | Iunie 22, 2012

Amintirea calatoriilor canta

Mi-e greu sa ma explic, dar cand ma gandesc la o calatorie trecuta, si pe care mi-o reamintesc fie prin aproximarea unei povestiri, fie prin privirea unui album foto, fie prin analizarea unor destinatii pe harta, de fiecare data, aproape fara exceptie in creierul meu e muzica.

Eu nu sunt tipul muzical, si de multe ori nu externalizez muzica pentru ca deranjez prin tonalitatile pe care le scot – adica nu am voce. Totusi multe calatorii sunt legate daca nu de cateva melodii certe, macar de cate un gen muzical.

Nu stiu daca pare atat de complicat de facut asocierea intre calatorie si muzica, insa daca ambele pe mine ma elibereaza intr-un fel, si se intampla in acelasi timp, probabil ca pe undeva o sinestezie se intampla.

Poate nu am pentru fiecare calatorie sau experienta o anumita melodie preferata, insa am pentru cateva calatorii incat chiar si la o petrecere cand aud melodia respectiva instantaneu sa-mi dea o reactie de relaxare si melancolie.

Va urez calatorii, sau sa va urez muzica? Ambele cineva?

Am zis New York, ai deja o melodie in cap? Subliminal, nici eu nu stiu cum fac asta🙂.

Recomandarea de film vine dintr-un film recent care mi-a adus muzica, asa ca recomand Drive, din 2011, pentru legatura intre calatorie, experientele variate si muzica. Muzica care e acolo ca masa pe care joci sah.

mihai

PS Din calatoria din US am ramas cu Jessie J, o mostra aici.


Responses

  1. Ambele🙂
    Si noi avem melodii sau chiar mirosuri asociate calatoriilor…
    Pentru noi Jungle Drum, Emiliana Torrini inseamna Islanda sau pentru Irlanda The Edge Of Glory, Lady Gaga – pentru ca o canta un meltean irlandez afon intr-un autobuz🙂 Astea ar fi cele mai recente, iar Vladimir numai cand aude S\’ agapo si povesteste ceva despre tura voastra si muzica pe care ati ascultat-o in Grecia…🙂

  2. :)) Am verificat, l-am pus sa asculte si si-a amintit de Italia🙂 Si a mai adaugat ceva, „care nu era pe CD-ul lui Chelu, era la toate radiourile, pe orice post era asta” http://www.youtube.com/watch?v=NZOJsIlAgpE

    Si ne-am mai amintit, din Muntenegru avem http://www.youtube.com/watch?v=a3cX_3JNdjY

    • de Ayo imi amintesc… am ascultat atat de mult dupa incat nu se mai leaga doar de Italia😀


Lasă un răspuns

Categorii