Postat de: Mihai A. Pop | Iunie 4, 2012

Eu nu votez

Eu in general nu merg la vot, nu din motivul ca nu as vrea ca in conducerea societatii sa se afle oameni cu viziunea mea, pe care sa-i sprijin. Motivul este ca nu reusesc sa gasesc pe nimeni in care sa am incredere ca poate sa faca macar cate ceva din ce cred eu ca ar trebui sa faca.

Urmeaza alegerile pentru primarii, si la astea contrar celor de mai sus, chiar ma astept sa votez.

Din modul in care e gandita legarea de pamant in Romania, eu sunt legat de pamant in sectorul 1, pe cand eu locuiesc la peste 1m distranta de Sectorul 1 in Sectorul 6, deci aici nu pot vota pentru ca sunt legat de pamant dincolo.

Evident asta e problema mea, nu a celor de la PCR care au pus lucrurile astea in ordine acum zeci de ani, si nimeni n-a fost in stare sa treaca peste ele.

Totusi la capitala avem trei candidati din care putem alege doi despre care merita sa vorbim, unul este Nicusor Dan si celalaltul este Sorin Oprescu. Atat.

Le-ati citit programele, sau ar fi trebuit daca mergeti sa votati, le-ati vazut faptele, ambele publice, v-ati format opiniile si urmeaza sa mergeti la vot.

Eu mi-am format o parere, si am facut o alegere, sper sa ma duc sa mi-o si exercit.

E mult mai usor sa gresesti in politica cand esti tanar…

Exista destule filme bune despre campanii electorale, eu oprindu-ma la unul foarte recent, The Ides of March, din 2011. E un film despre dedesubturile campaniilor politice, destul de restrans la povestea unui individ, dar ce e mai important in alegerea unei figuri politice decat povestea unui singur individ?

mihai

PS Voi reveni cu votul dupa alegeri.


Responses

  1. Si eu tot pe el il votez;)

    • Am votat cu Nicusor Dan. Sper sa fie util, si nu voi uita ca am dat increderea mea, asa ca astept din postura de membru al consiliului general al capitalei transparenta.


Lasă un răspuns

Categorii