Postat de: Mihai A. Pop | Mai 31, 2012

Avansare in cariera

Am decis acum ceva mai bine de un an sa trec printr-o mutare in cariera, totul bine pana aici. Motivatia principala era faptul ca devenisem Partner la Osprey Partners inca din 2008, si deja simteam nevoia tanara de dezvoltare, lucru care aici imi era limitat de faptul ca e o companie de o anumita marime, cu o anumita vizibilitate in piata si a caror proiecte aveau cateva tipare.

Insa experienta mea in piata de M&A, o piata care a suferit mult in ultima perioada, este legata mult de Romania si regiune, motiv pentru care am si decis sa urmez un MBA in Romania, exact pentru a nu pierde legatura cu piata locala, si in acelasi timp sa primesc un nou impuls prin educatie.

Imediat ce am terminat programul de MBA am inchis un an bun marcat de trei tranzactii, doua dintre ele ce se intindeau pe mai bine de un an asa ca am avut un festival, iar pana la finalul lunii februarie am reusit sa concluzionam si platile pe care le aveam in spatele contractelor, lucru ce m-a eliberat mental sa ma pot imersa in piata joburilor.

Cautarea mea avea ca element important ideea de structura pe partea de operational, posibilitatea de a lucra la tranzactii de marimi mai mari si dorinta de putea creste profesional intr-un mediu mai stabil.

Chiar una dintre aceste tranzactii, dar si o alta tranzactie anterioara am realizat-o avand pe partea celalata a mesei de acum colegii mei actuali, motiv pentru care pot admite ca ii respect pentru profesionalismul si etica de care dau dovada, ambele elemente critice in orice alegere as fi facut.

Asadar sunt de acum mandru sa ma alatur echipei Ernst & Young, familiar EY, pe partea de M&A, pentru ceea ce eu imi propun sa fie o colaborare plina de succes.

Cat despre echipa cu care am lucrat si am devenit pentru ultimii aproape 8 ani, cred ca voi putea scrie doar dupa ce se va mai asterne ceva timp. Asa ca voi lasa niste timp sa se astearna, insa voi reveni, cu siguranta.

Ce va sa aduce viitorul?

Ca recomandare de film pentru acest moment m-am gandit mult despre ce as putea recomanda, de la filme legate de corporatie, pana la business movies legate de succese pe Wall-Street, totusi am ales viata unui scriitor, un japonez, povestita prin nuvelele lui in patru capitole – Mishima: A Life in Four Chapters, 1985 – un film cu o excelenta incadrare a povestii, relativ complicat prin suplete, dar foarte artistic. Filmul aminteste de o segmentare a vietii asa cum simt ca am traversat eu acum.

mihai


Responses

  1. Sa fie intr-un ceas bun🙂

    • Este😀

  2. Sa fie cat mai usoara adaptarea la mediul corporatist, care uneori pare ca un bolovan de gatul nostru cand vrem sa schimbam ceva.

    • Si eu sper sa fie, dar pentru asta ma duc, sa ma lupt cu un alt sistem. Viva la lucha!

  3. Felicitari, corporatistule🙂 Din pacate, nu cred ca iti vei mai putea delecta cititorii cu relatari din excursii de o luna din diverse parti ale lumii😉

    • Nu spune niciodata niciodata, inainte sa implinesc luna aici plec in prima vacanta😉


Lasă un răspuns

Categorii