Postat de: Mihai A. Pop | Ianuarie 12, 2012

Am revenit

Suntem iar pe pamant romanesc, suntem bine, si venim cu o tolba de povesti.

E clar ca evenimentele din 1001 de nopti s-au petrecut si in India sau macar sub influenta ei culturala.

Pentru moment suntem prinsi in ceva dileme tehnice, pentru ca pozele pe care le-am facut sunt captive pe un hard care a murit… dar le rezolvam noi pe toate.

Acum pot anunta doar ca am pus poze din Barcelona de la o conferinta de prin Noiembrie. Click aici.

Orasul este foarte frumos, insa nu am avut decat ceva mai bine de jumate de zi sa-l explorez. Eu l-am simtit ca fiind intr-adevar frumos, insa si foarte turistic, vadit inclinat catre taxarea turistilor.

Ce alt simbol decat Gaudi sa alegi pentru Barcelona? Clar culoarea si mancarea si vinul - adica o piata

Ca recomandare de film cred ca pentru intoarcerea din expeditia din India, dar si pentru subiectul Barcelona, cred ca s-ar potrivi Abre los ojos, un film de Amenabar din 1997, reprodus mai tarziu si la Hollywood cu mai multe fonduri, insa cu mai putina imaginatie. Desi e greu de crezut, dar e mai apropiat de SF-urile rusesti din perioada de glorie a lui Tarkovsky decat cu orice altceva am intalnit pana la el. O recomandare calduroasa pentru momentele placute si reintoarcerea la ele.

mihai


Responses

  1. LA MULTI ANI ! Urmarim cu interes parcursul …..un an bun…..


Lasă un răspuns

Categorii