Postat de: Mihai A. Pop | Noiembrie 29, 2011

Jurassic Park in Bucuresti

Nu stiu daca v-a placut filmul sau nu, practic era doar un film de actiune si nu de groaza cum e cel din Bucuresti, dar sa detaliez.

In ultima perioada ne-am orientat ceva mai mult prin oras pentru ca am mers ceva mai mult cu masina, motiv pentru care am vazut ceva mai multe panotaje, iar in afara de asta am si mers pe jos ceva mai mult, in special in zona Sala Palatului, dar si prin centru.

La inceput am gasit niste afise cu Engelbert Humperdinck, de care stiam inca de cand eram mic pentru ca un asa nume nu-l uiti daca l-ai auzit o data, de muzica lui nu stiu nimic. Pe Sala Palatului erau afise cu Salvatore Adamo, apoi am vazut si unul cu Demis Roussos, pentru ca mai tarziu in oras sa vad afise cu Nana Mouskouri. Mai aruncam un Tom Jones la bax, si gata showul.

In afara faptului ca unii dintre noi nici nu prea stiu cine sunt personajele de mai sus, putem sa emitem usor idee ca sunt cantareti de vreun fel, insa cam cand a fost perioada lor de glorie?

Pai Engelbert e nascut in ’36, Salvatore in ’43, Demis in ’46, Nana in ’34 si Tom in ’40… deci hai sa zicem ca in medie nascuti in ’40… asa ca perioada de glorie trebuie usor sa fi fost … hat hat departe.

Genul asta de parada face ca un concert Iris sa fie chiar tineresc, si chiar daca poate ar trebui sa accept mai usor ca poti canta ok si 70 de ani, mai mult m-a socat faptul ca intr-o perioada scurta atatia dintre ei sunt impinsi de casele de discuri sa execute concerte.

Ma intreb daca merge bine vanzarea concertelor, probabil ca mai dau si un vinil la pachet cu biletul sa indulceasca costul.

Mic concert

Recomandarea de film e chiar din titlu, Jurassic Park, din 1993, un film pe care eu l-am gasit prea pentru copii, dar care ne pune in mijlocul unor specii de mult disparute, adica ar fi trebuit sa fie disparute, dar ele nu si nu, ca cei de pe afisele de mai sus, care sunt impinsi de casele de discuri sa concerteze ca sa mai stranga niste bani.

mihai


Lasă un răspuns

Categorii