Postat de: Mihai A. Pop | Octombrie 11, 2011

Alinierea pernutelor

Intre multele lucruri pe care le facem fiecare dintre noi diferit, ciudat, putem numara si somnul, practic dormim diferit, la ore diferite, in pozitii diferite, mai mult sau mai putin, amintindu-ne sau nu visele avute, programandu-ne sau nu visele de avut etc.

Si cum si eu am tabieturile mele, intre ele somnul isi are un loc aparte, practic nu suport sa am perna, si fug de ea peste tot pe unde pot, chiar si la hoteluri, insa imi place sa am o gramada de pernute, fiecare cu pozitia ei specifica in pat de la cap pana la picioare, pregatite pentru fiece miscare de-a lungul noptii… Daca aveti nevoie de tabieturi nevicioase sunt un talent inascut in a gasi noi si noi oportunitati, asa ca nu ezitati sa ma contactati.

Dar revenind la aliniere, practic aceste alinieri de pernute sunt pentru mine mult mai importante asupra tonului cu care imi incepe ziua, decat oricare aliniere de planete.

Insa totul a plecat de la faptul ca ieri Cristina trebuia sa participe la semimaraton – unde a si alergat in conditiile meteo cunoscute, si ne interesam de anumite afectiuni legate de alergat, cand pe un forum, si parafrazez:

„Stie cineva de ce am urmatoarea afectiune… , atunci cand fac asta si ailalta, si care ar fi cauzele. Este normal?”

Primul raspuns : „X, du-te si consulta-te pentru ca poate fi grav, e posibil sa ai altceva”

Al doilea si al treilea raspuns: „X si eu am si mi se intampla cand fac altele, alte idei de bun simt”

Al patrulea raspuns, de data asta citez: „Esti cumva zodia gemeni? si eu patesc la fel si mi-a zis cineva ca majoritatea din zodia gemeni se inrosesc si transpira foarte repede si mai ales daca fac efort.”

Contraraspuns, citat: „Multumesc pentru raspunsuri! nu sunt gemeni, sunt balanta” [altul] „Eu sunt berbec si patestc si eu!”

Moment in care mi-am dat seama ca exista oameni care chiar cred in horoscop, eu crezand ca e doar un joc de bingo, in care iti da cateva idei traznite si tu sa reusesti sa bifezi cat mai multe intr-o zi si sa castigi o cursa cu tine. Exista oameni care chiar cred ca anume constelatii (evident si astea intelese cam cum faceau grecii acum doua mii de ani, adica pamantul in centrul universului, universul static si egal departat de tine) si anumite alinieri (evident alinieri in plan, cand universul tinde sa aibe ceva mai multe dimensiuni) interpretate de o stiinta de neinteles le afecteaza viata mai mult decat ei insisi si-o pot schimba.

E genul de blog care nici nu merita morala, cum ar fi sa aplici o nestiinta cu rigurozitate si sa masori empiric rezultatele, pe care apoi sa le structurezi riguros si sa le servesti populatiei zilnic? probabil ca la horoscop.

Piatra iti va citi norocul. 1 euro te rog!

Recomandarea de film, merge pentru o ecranizare a Macbeth, o ecranizare total neconforma la o prima vedere, insa doar transpunerea se schimba, fondul ramanand acelasi – Kumonosu-jo, din 1957, un Kurosawa de varf, desi ar fi greu de gasit un Kurosawa simplu, care ne aduce irealitatile zilnice, si efectele pe care credinta in aceste irealitati o produce in jurul nostru. O poveste controversata, ce implica destine, implica evolutii liniare, poate previzibile, insa nicidecum incompatibile cu lumea noastra, desi scena e pusa in pre-istoria Japoniei. Magistral.

mihai


Lasă un răspuns

Categorii