Postat de: Mihai A. Pop | Septembrie 14, 2011

Ce pana mea…

Greu gasesti zile in care destule lucruri merg prost, si merg prost, din nou si din nou si din nou, dar de fiecare data exista in jurul tau prieteni, si exista solutii, si solutiile dau rezultate in practica, si pana la urma totul merge bine.

Asa a fost coborarea de la Babele pana spre Targoviste.

In ceva peste 60 de km, din care 40 downhill si 20 pe sosea ne-am bucurat in trei de numai: 7 pene de cauciuc (in 5 instante bicicleta mea a fost in rolul principal), pantalonii cu care am plecat de acasa au fost sfasiati de bicicleta, variate interventii la sisteme de frana, la schimbatoare de viteza, dureri de la coborare pe intreg corpul, oboseala grup si totusi una peste alta la fiecare dintre multiplele probleme am gasit solutii pe masura.

Gen am avut 3 camere pe care le-am utilizat, apoi multiple petice pe care le-am lipit dupa ce am terminat cu camerele noi, pantaloni de schimb, instrumente pentru reglarea franelor si vitezelor, pick-up care a venit dupa noi desi noi n-am ajuns in Targoviste… asa ca am reusit sa surmontam toate problemele si sa ne distram, sa facem traseul cu mare viteza, in afara multitudinii de opriri tehnice.

Una pesta alta ne-am distrat, desi am avut mai mult probleme tehnice de cand am bicicleta pentru oameni mari…adica de 20 de ani.

Travel in style

Recomandarea de film trebuie sa fie ceva de aventura cu multe peripetii in natura, si cu echipa, si prietenie, asa ca am ales Fitzcarraldo, un film din 1982, despre un aventurier ce dorea sa deschida in mijlocul junglei amazoniene o opera construita cu banii din industria cauciucului. Filmul are cateva scene impresionante cand prin jungla un vapor este trecut un deal pentru a ajunge la un alt curs de apa, imaginea fiind realizata fara efecte speciale, si fara ajutor modern, asa filmul ajunge sa asezoneze succesul cu doze importante de nebunie, ca in realitate.

mihai


Lasă un răspuns

Categorii