Postat de: Mihai A. Pop | Iulie 15, 2011

Barcolepsie

Sufar de barcolepsie.

E greu sa admiti in mod public vreun handicap, ca doar toti suntem creati perfecti si nimeni n-are niciun defect… practic realitatea o cunoastem cu totii. Totusi eu am barcolepsie.

Insa ce e barcolepsia?

Nu pot explica in mod stiintific, dar in cuvintele mele… din momentul in care ma urc pe un vehicul acvatic, cam in 5 minute mi se face somn, si ma pun pe somn la modul cel mai serios. Am facut aceasta observatie asupra mea inca de acum peste 10 ani, si vad ca in fiece situatie de bac, barca, vapor, hidroglisor, feribot, salupa, vedeta, velier etc. ma prinde imediat, deja ca un reflex somatic.

Asadar e un fel de narcolepsie care se manifesta in anumite situatii date de leganatul vehiculului de catre apa.

Trecand peste gluma, am observat in destule randuri ca intr-adevar apararea organismului la rau de mare este in primul rand prin somnolenta si incetinirea ritmului biologic, iar cum eu sunt nascut obosit, si imi face mare placere sa dorm, cred ca ma manifest usor exagerat in astfel de situatii.

Probabil n-as gasi prea romantic mersul cu gondola…

Tu unde dormi si n-ar trebui?

Recomandarea de film: orice somn pe apa tre’ sa aiba si un vis, de data asta un cosmar, Jaws, 1975, un astfel de cosmar, frumos imaginat pentru momentul respectiv.

mihai


Responses

  1. Eu am atipit o data la un curs de algebra…😀

  2. Din fericire nu esti singurul barcoleptic…..am un prieten de familie care mereu adoarme si nu reuseste sa vada nimic din calatoria cu barca/vaporas. La Paris a adormit pe cand ne plimbam pe SENA ….la VENETIA la fel ….. probabil somnul pe bani multi (plimbatul cu gondola per persoana la Venentia 25 euro) este la fel de irezistibil si pentru el.


Lasă un răspuns

Categorii