Publicat de: Mihai A. Pop | Iunie 12, 2011

Toaleta la verificat

Am deja o rutina bine stabilita cand vreau sa verific o afacere. La birourile centrale ma postez la toaleta, practic e un eveniment normal, insa sunt acolo cu scop dublu, celalalt fiind de a capata o impresie asupra importantei pe care o dau detaliilor.

Nu ma opresc la chestii mici, de genul picura chiuveta, sau hartia nu e de cea mai buna calitate, insa daca lipseste capacul de la WC, sau usa de la toaleta, asta se noteaza.

Am acelasi traseu si in alte locatii, pe la restaurante, birturi si alte bodegi, insa putinele observatii pe care am sa le fac acum nu tin de cele de mai sus, si pentru astea am construit o lista de frustrari/intrebari, dupa cum urmeaza (evident toate sunt de la baia barbatilor, sau acolo unde e cazul, de la baia comuna):

  • Pisoarele au tendinta sa fie toate aliniate la o medie de inaltime aproape de neinteles pentru mine… toti patronii de bodegi sunt pitici? Cum se asteapta sa apesi butonul de dat drumul la apa cand eu stiu sigur ca altii de inaltimea mea au facut pe el?
  • De ce e nevoie de separatoare intre pisoare? exista un fel de hobby gen bird watching sau train watching si nu stiu eu?
  • De ce senzorii de miscare din baie sunt placati in metal? eu nu vreau sa mi se oglindeasca toate partile in toate locurile, as prefera ceva mai putin frumos, dar practic.
  • Exista un furnizor general pentru toate cosurile de gunoi de la baie, si le furnizeaza acelasi cos de gunoi cu clapeta? pentru ca nu pot intelege de ce nu mai e bun cosul simplu.
  • Se pot pune oglinzi in care sa se vada si cei mai scunzi si cei mai inalti? Nu de putine ori in oglinda nu ma pot uita decat la burta mea… pentru ca fata nu apare.
  • Ideea cu peria la WC e legata de oamenii care vor sa-si curete rusinea, si daca sunt destui care fura periile de la baie (nici nu vreau sa ma gandesc ce pot face cu ele) exista solutia legarii cu un mic lant. Oricare ar fi solutia trebuie sa existe acolo macar pentru cei care vor sa faca ceva… ca oricum sunt destui ceilalti.

Doar asa cateva ganduri ca am fost deunazi intr-o locatie in care si usa de la baie era facuta pentru cei de 1.65m, de restul nu mai vorbim cat de alandala erau daca erau, insa noroc ca lipsea si sapunul si hartia de sters pe maini/uscatorul.

Oricum ar fi daca te duci in anumite locatii la baie parca intri in lupta de gherila… totul se intampla in timp ce stai cocosat, trebuie tot timpul sa improvizezi, oricand te astepti sa te ia cineva prin surprindere…

Numai de bine

mihai

Lasă un răspuns

Categorii