Postat de: Mihai A. Pop | Mai 23, 2011

Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii

E aproape hilar cum la fiece perioada apare cate un „proroc” care ne anunta cate ceva – de obicei catastrofe, ca asa a invatat el din biblie, insa toti reusesc sa piarda majoritatea evenimentelor realmente importante din viata noastra, chiar si pe alea catastrofale (poate daca ar anunta mai des…).

Cu toate astea ei tot reusesc sa-si gaseasca adepti si sa monopolizeze mentalul colectiv in anumite momente, asa s-a intamplat de pilda cu acest ultim val de paranoia care a lovit US pe multiple canale media, destul cat castige batalia media ce anunta conceptul de apocalipsa in termeni biblici.

Si cum termenul era pentru „cam pe la ora 6PM in fiecare zona orara, dar plecand de la California pentru data de 21 Mai”, cred ca am supravietuit si acestei apocalipse, care se anunta cu circa 200 milioane de morti datorati unor cutremure devastatoare. M-am intrebat daca cutremurele tin cont de zi-noapte si de fusul orar, dar fie…

Cu acest episod incheiat, ma consider o persoana foarte norocoasa, trecand deja prin apocalipse multiple cu mare succes, si fara niciun efort, motiv pentru care pe baza de inductie matematica simpla putem deduce ca sunt imortal fara efort…

Poate sunt norocos eu! dar nici asta nu e, ceea ce e de fapt este doar o manipulare prin inducere de panica si folosirea de carti de acum 2000 de ani pentru cioplirea de povesti moderne, doar, doar, ne-om mai creste si noi vanzarile.

Mi-e sila de cat de jos s-a ajuns. Nu ca nu mi-ar fi sila de multe alte profesii demagogice si manipulative, dar macar n-as spune imediat ca sunt internabili, pe cand astia cu ideile lor apocaliptice chiar ar fi „capitonabili”.

Si ca sa inchei in cele doua momente in care ar fi putut sa ma prinda apocalipsa de data asta… eram pe drum cu masina (ora Californiei) sau eram la foc in Piatra Craiului (ora 6PM ora Romaniei)… locatii absolut glorioase pe care le-am prins in sezut.

Recomandarea de film azi este chiar cea care da numele blogului – Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii, tema nu e chiar similara, insa filmul e realmente bun.

Supravietuitor al celei de-a treia apocalipse,

mihai

PS Si in 2012 vi se pregateste ceva, nu stiu data precisa dar o sa va tin la curent.


Lasă un răspuns

Categorii