Postat de: Mihai A. Pop | Martie 9, 2011

O plimbare cat un film

Am fost in Cluj pentru doua seri si am incercat frigul printr-o plimbare prin oras, erau minus doua-trei grade, zapada destula si gheata cat sa ti fracturezi si cele mai mici oscioare.

Cazarea imi era chiar pe malul Somesului, si centrul era la mai putin de 10min de mers pe jos, asa ca am decis sa trag o tura in oras cat ma uit/ascult un film la telefon.

Am plecat fara manusi si fara caciula cu ideea de a ma opri la unul dintre restaurantele locale, totusi ideea de a manca singur in anumite locuri m-a oprit, in altele era prea mult fum, ba chiar intr-un loc inchisesera si bucataria, motiv pentru care am decis sa ma intorc nemancat.

Trecusera deja 30 de minute de cautari si frigul lovea la oase, eu fiind inca imbracat in costumul de lucru si doar putin izolat. Noroc ca vantul batea doar putin si doar pe alocuri asa ca urechile nu aveau inca sa-mi cada. Tot mergand pe strada unul dintre localuri mi-a atras atentia prin numarul neobisnuit de oameni la coada – evident o saormerie, in Cluj kebab.

Ma pun si eu la coada ca visam deja o solutie pentru foamea care impreuna cu frigul ma convinsesera ca orice mancare e o buna mancare. Comand, primesc, insa realizez ca trebuia sa o mananc pe drum, prin frig, fara manusi… o saorma mare.

Cerusem iute, probabil instinctiv, si nu era, chiar deloc, cerusem mare, si mare era, chiar prea mare. Asa ca m-am ales cu niste maini degerate, dar fara plecerea de a manca iute, cu o plimbare de vreo ora in care am vazut/ascultat un film pe telefon, si probabil ultima plimbare pentru iarna asta.

Cu observatia de rigoare ca orasul Cluj este destul de frumos insa nu prea mare, si ca solutiile de manca pe placul meu dupa ora 10 destul de reduse.

mihai


Lasă un răspuns

Categorii