Postat de: Mihai A. Pop | Februarie 16, 2011

Cu ce te alegi la 29 de ani

Eu la implinirea a 29 de ani m-am ales cu urmatoarele… (merita relatat experienta care a durat aproape doua zile)

  • M-am trezit la 4.09 (ora locala) in centrul Dublinului (adica la nici 15m de Temple Bar, care e considerat Piata Universitatii a barurilor din capitala Irlandeza). Dormeam intr-un pat inghesuit cu vedere la centrul orasului de la etajul 3, deja destul peste claridirile din jur.
  • Am fost la predat masina din inchiriere unde mi s-a facut cadou un… uitat de zgarietura, era prea de dimineata sa se vada zgarietura de pe bara fata (stiti voi – condus pe partea gresita a drumului, cutie manuala de viteze, masina noua, condus pe GPS = mic proptit)
  • Am inceput sa primesc SMS-uri de la prieteni cu urari
  • Am zburat in Romania (peste 4 ore in zbor) si pe aeroport am deschis serviciul de date pe mura
  • Am primit 49 de mesaje pe facebook instant (asta pana la ora 5pm, in total peste 75 pana seara), cel putin 10 emailuri (asta dintre peste 100), urari prin telefon vreo 10 si chiar urari pe blog
  • Am primit urari de la familie, prieteni fie ei colegi de bloc, colegi de scoala generala, de liceu, de facultate, de VIP, cercetasi, de birou, clienti de la munca, colegi de la MBA, profesori, vizitatori de blog, brokerul meu, fie de la prieteni de familie – multumiri pe aceasta cale catre facebook
  • Mi s-a spus Mihai, Mishu, Popica, domnul Pop, numele e mai putin important… tot eu sunt
  • M-am bucurat sa gasesc si regasesc o multime de prieteni in jurul meu pentru cateva momente intr-o zi

Multumesc mult tuturor care au participat dezorganizat la urari, pentru ca intreagul eveniment spontan m-a miscat sincer.

Ma inclin,

mihai


Responses

  1. pe necunoscuţi ai uitat să-i enumeri. la mulţi ani. şi multe aniversări în care să simţi că eşti viu… mai bine ceva haotic decât prea static. spor-t.

    • Nu exista necunoscuti, cei la care te referi sunt fie la prieteni de familie, fie la vizitatori de blog…

  2. Este foarte interesant ca la astfel de zile cel mai mult ne bucura sufletul cand primim urari de bine de la persoane mai indepartate, nu neaparat de la familie si prieteni. Probabil ca la baza sta faptul ca noi consideram ca e normal sa faca lucrul asta (prieteni si familia, pachetul de baza intr-o zi de nastere) iar de la ceilalti avem sentimentul ca am mai castigat un om aproape de noi.

    • Ai dreptate.

      Totusi daca ma gandesc mai bine cred ca iti trebuie un moment in care sa stii ca familia iti e aproape, si aniversarea e unul dintre acele momente.

  3. La multi ani, draga Popica! Si mai sunt si ultima din acest lung sir de uratori !


Lasă un răspuns

Categorii