Postat de: Mihai A. Pop | Ianuarie 29, 2011

La cinema pentru distractie

Merg rar la cinema, tot mai rar acum comparativ cu acum 10 ani.

Vad tot mai multe filme, tot mai multe comparativ cu acum 10 ani.

Paradoxal.

In ultimii 5 ani am vazut doar 4 filme la cinema, un film romanesc foarte bun, si doua filme internationale foarte proaste, si un 4-5-6D film (depinde de tara in care se numara dimensiunile).

Incerc sa imi explic pentru ce mergem in general la cinema, mergem pentru distractie, mergem pentrue experienta, mergem pentru sunet, pentru comentatul cu prietenii, pentru mancare, pentru spectacolul general, pentru 3D, pentru „iesitul in oras”, pentru biletul ieftin de miercuri…

Practic pentru orice altceva decat pentru film.

Eu chiar asa simt cand ma duc la cinema, iar cand e vorba chiar sa vad un film recomand povestea acasa. Chiar ma intreb cum ar fi sa mergi intr-o sala mare si sa ti se citeasca povesti ca sa adormi… nu mai are nimic personal. Probabil doar rationalizez a posteriori.

mihai, cinefil


Responses

  1. Doar ce am venit de la cinema; pe mine ma relaxeaza extraordinar de mult pentru ca o data am un motiv clar de ce plec de acasa, a doua oara emotia filmelor pe care le gasesc acolo si alegerea pe care o fac doar din pozele de pe pereti, a treia oara e ca stiu ca „nu pot” iesi de acolo pana se termina filmul, a patra oara e deziluzia/bucuria filmului vazut doar pentru ca mi-a placut cum suna sau poza de acolo. Real vorbind cred ca retraiesc sentimentul de dinainte de ’89 cand eram inebunit de cinematograf si vedem acelasi film care rula o saptamana in fiecare zi de cel putin 3 ori pe zi. Probabil ca imi este dor de sentimentele acelea de satisfactie totala in cinematograf.

    • Clar la tine se leaga emotional. Eu cand vad un film caut sa fie de calitate si sa nu simt cum imi perforeaza encefalul si-mi scade IQ-ul.


Lasă un răspuns

Categorii