Postat de: Mihai A. Pop | Ianuarie 20, 2011

Pantoful Cenuseresului

Exista si in mintea barbatului un loc pentru pantofi. Diferenta majora fata de stereotipia femeii este ca locul din minte nu se transforma exagerat si in loc in debara.

Totusi zilele trecute cautand sa-mi cumpar pantofi si mi-am amintit cateva lucruri pe care mi-e greu sa nu le impartasesc (evident viziunea barbatului):

  • nu inteleg de ce magazinele de pantofi nu sunt toate in acelasi loc, barbatii nu cumpara pantofi si curele, borsete sau pulovere, ei cumpara pantofi punct, deci puneti-i pe toti la un loc sa am din ce sa decid… adica in mall sa fie toate gramada
  • nu se poate face un standard cu ce pantof sa fie expus? adica fie dreptul, fie stangul, dar sa fie peste tot
  • cine anume poarta pantofi pentru americani? (o paranteza, spun pantofi pentru americani cand ma refer la pantofi fara gust, cu talpa groasa, si marginea talpii mult iesita si modele aiurite pe piele) adica stiu ca suntem neam de vacari, dar pe de alta parte ma uit si in jur si nu cunosc pe nimeni sa poarte astfel de pantofi, ba cu atat mai putin sa faci magazine care vand doar din astia… or mai veni clienti calare totusi
  • creatorii astia de pantofi in serie, chiar au niste designeri? sau e outsourced pe la spitale… nu remarc niciun model care sa fie semnatura magazinului
  • ideal ar fi ca la locul de probat pantofii sa se gaseasca un incaltator, eu unul sunt un mare fan al probei pantofilor prin incaltare
  • cum se face ca acelasi produs poate avea un pret de la simplu la triplu, bazat doar pe marca magazinului?
  • cei care produc pantofi au purtat vreodata pantofi? daca da, cum au folosit sireturile din dotare? sunt curios ca am gasit o multitudine de scheme cu sireturi, niciuna utilizabila ca sa tina pantoful pe picior

Trebuie sa va las ca bate ceasul de ora 12 si ma transform in dovleac, sau ceva.

mihai


Responses

  1. Hai ca mi-ai inveselit o zi mohorata :))
    Subscriu, chiar daca nu-s cenuseres. E tare greu sa faci lucruri simple…

  2. Articolul asta mi-a adus aminte de vremurile coumuniste, cand gaseai un singur magazin mare deasupra caruia scria: „INCALTAMINTE”, iar inauntru gaseai… ghici ce… Exact… INCALTAMINTE!!! si surprinzator nu era „Made in China”… singura variatie era ca erau 3 sectiuni: Barbati/Femei/Copii… si aveai de toate la dispozitie… chiar si incaltator… binenteles tot romanesc…😛

    • De obicei imi citesc blogurile cand s-au publicat, insa dupa de putine ori se intampla sa le recitesc, si de multe ori simt mai acutizat ce am simtit atunci cand le-am scris.

      Dar de la amintirile starnite de raspunsul tau am trecut inca o data prin articol, si am gasit o alta intelegere. De fapt aceste frustrari intr-adevar vin din copilarie, cand in incercarea de a-ti explica lumea incercai sa gasesti in tot ceea ce faci niste reguli ca sa poti sa repeti activitatea.

      Good point back to communism…

  3. Mihai…pantofii se pun in debara cand nu mai au loc (sunt multi) in pantofar:)) in rest sunt intru totul de acord insa mai e de mentionat un lucru si este o intrebare care ma macina de ceva timp – de ce isi cumpara lumea pantofi de la magazinul de haine? dupa care invariabil se plang de picioare…:)…este un mister


Lasă un răspuns

Categorii