Postat de: Mihai A. Pop | Decembrie 31, 2010

10 pentru 2010

  1. Am implinit 10 ani neintrerupti de cand impart lumea cu Cristina
  2. Am fost nasul unei perechi de prieteni
  3. Am inotat in Marea Neagra la Vama Veche si mi-am umplut mintea cu bule argintii
  4. Am mers descult in Ottawa dupa miezul noptii
  5. Am inotat intr-o pestera in Vinales
  6. Am stat intr-un leagan pe un balcon in Havana veche, cu un Cuba libre in mana si un trabuc de la campecinos
  7. Am fost cu barca pe sub muntii din Ninh Binh
  8. Am invatat sa merg cu scuterul
  9. Am mers noapte cu bicicleta pe un drum neiluminat in Padurea Comana
  10. M-am accidentat cu bicicleta in parcul Carol

Responses

  1. după ce ai învins atâtea, te-a învins bicicleta… oricum, e bine că a fost o singură problemă, nu au fost mai multe. sănătate şi fericire şi încă 3miliarde de ani alături de cei dragi.

  2. Am crezut ca ai o viata si mai interesanta.


Lasă un răspuns

Categorii