Postat de: Mihai A. Pop | Noiembrie 3, 2010

Un mojito din Cuba

Ne-am facut timp si program, ne-am gasit disponibilitatile banesti si mentale, si ne-am aruncat in Cuba. Si nu in Cuba aia din afis, in Cuba turistica, in cea care aduce a all-inclusive, cu un aer excentric, ci in Cuba reala, salbatica, saraca, ignoranta, impotenta, nationalista, infometata si comunista.

De data asta n-am sa lungesc vorba cu povestea, nici macar cu un sumar, ci mai degraba am sa pun antreul pe masa, am sa zic cele mai neasteptate lucruri pe care le-am trait, si zic neasteptate prin comparatie cu ce ne asteptam inainte de plecare.

O insiruire fara o forma aparenta, cat sa delimiteze povestea lunga:

  • am facut cadou o sticla de pet goala
  • am primit in cadou o floare rupta din curtea catedralei
  • am luat suc de la dozator, la mai putin de 30 de centi sticla de 1.5l
  • am inotat in marea azurie si in creierul muntelui in pestera cu piscina naturala
  • am mancat pranz de 10 centi
  • am luat marfa de contrabanda de pe piata neagra
  • am mers cu taxiul bicicleta, cu camionul, cu masina mai veche decat tata si cu autocarul
  • am negociat pana si biletele de autocar
  • am intrat pe net cu pasaportul
  • am dat cu subsemnatul in fiecare seara pentru ca Fidel sa stie unde dormim
  • am stat la coada 45 de minute sa schimbam bani si 30 de minute sa luam autobuzul
  • am descoperit ca apa calda e un lux, iar apa de baut imbuteliata un lux si mai mare
  • am fost la campecinos acasa sa fumam un trabuc si sa bem un suc de trestie cu rom
  • am dormit in case coloniale si-n maghernite
  • am ratat o vaca pe autostrada
  • am fost agatati de combinatori
  • am facut cadou Lonely Planet-ul nostru printat ca inca cineva sa invete engleza
  • am prins fragmente din revolutia de 51 de ani, in care nu s-a mai tras un glont de 50 de ani, si totusi capete cad
  • am fost acasa la comunisti si la supusi

Dar asta e destul pentru un pahar de inceput.

O sa urmeze mai multe,

mihai


Responses

  1. Of Mihai, nostalgiile ma coplesesc.

  2. […] MULTUMESC pentru POZE si INSPIRATIE prietenului Mihai Alexandru Pop  Merita sa cititi povestile din CUBA ale lui Mihai si ale Cristinei!!! Incepeti de aici: https://mihaialexandrupop.wordpress.com/2010/11/03/un-mojito-din-cuba/ […]


Lasă un răspuns

Categorii