Postat de: Mihai A. Pop | Octombrie 20, 2010

O schimbare de imagine

Ma gandeam deunazi sa recoafez blogul, adica sa lucrez la imagine, nu la continut.

Nu pentru ca m-am plictisit de el, ci mai degraba pentru ca vreau ceva mai multa libertate de la lucrul cu imagini… pentru ca mi se pare ca nu pun destule din imaginile care merita sa fie atasate articolelor.

Asadar si prin urmare va intreb daca e oportuna schimbarea de imagine, sau sa ramana asa?

Timpul pentru care nu voi publica va fi ceva mai lung pentru ca sunt intr-o scurta vacanta, si abia la intoarcere voi avea timp sa revin cu texte noi, adica as mai avea eu ceva in pipeline, dar mai asteapta slefuire.

mihai

PS. I-am dat un aer de vacanta, insa data viitoare as vrea sa miroasa mult mai mult a vacanta.


Responses

  1. Eu votez pentru, ai multe poze misto care ar merita postate, dar nu neaparat din cauza asta, o imagine adecvata face cat o mie de cuvinte🙂

  2. branding, dude😉


Lasă un răspuns

Categorii