Postat de: Mihai A. Pop | August 18, 2010

Bule argintii

Noaptea – cer instelat, dar fara luna, putina lumina andropica la mal… dar eram deja in larg, departe de mal.

In maruntaiele marii fiece bula de aer sau vortex de apa capata o puternica culoare argintie, ireala, inexplicabila.

Si cu cat incercai sa iti explici mai bine fenomentul, sa urmaresti mai indeaproape, cu atat mai mult parea suprareal, si cu atat mai mult te prindea ca un tablou care cu cat te apropiai mai mult de el, gaseai un alt tablou in el.

Incepusem sa fiu obsedat de bulele cu pricina, sa stau mai mult in apa, sa am timp, sa stau mai mult sub apa sa le pot observa mai bine… pana a venit rasaritul si a luat reflexia.

Vreau sa mai incerc o data anul asta sentimentul respectiv.


Responses

  1. Am revenit la Vama in weekendul asta, si am inotat iar noaptea, in ceea ce probabil a fost ultima noapte a verii…
    Si n-am prins fenomenul respectiv, insa oricine ma poate ajuta sa explic fenomenul il rog sa lase explicatia aici.

    mihai

  2. […] urma cu aproape 2 ani scriam de bulele argintii de la Marea Neagra aici. Atunci nu stiam ce s-a intamplat, insa cu ajutorul prietenilor am indentificat cauzele – […]

  3. […] ca o demna continuare a seriei de Bule argintii – aici 1 si 2, am fost in Vama Veche acum trei weekenduri si am vazut de data asta bule […]


Lasă un răspuns

Categorii