Publicat de: Mihai A. Pop | Mai 10, 2010

Cu o falca in cer si una in pamant

Sambata pe vreme buna am iesit cu calutul prin oras.

Ideea generala a fost sa ne dam prin parcuri, insa mie-mi place sa fac downhill, asa ca ma bag pe tot felul de povarnisuri ca sa „get the kick”.

In general ideile acestea n-au fost idei rele pana cand in parcul Carol intr-o panta a trebuit sa supravirez ca sa nu trec peste niste biciclisti cazuti in poteca si la randul meu am suferit un accident. Nu prea mare accidentul recunosc, insa destul cat sa ma indispuna.

N-am nimic in ghips, desi poate daca ma duceam la spital mi-ar fi bagat incheietura de la mana in ghips, poate si cele doua degete cu ligamentele intinse (sau compresate, nu ma pricep ca nu sunt medic).

In rest am mai decorat zona genunchiului drept cu vreo 5 rani mai mari si destule mai mici, soldul drept, dar si … falca dreapta, asa ca daca intr-un moment eram cu o falca in cer, in momentul urmator eram cu ea in pamant.

Bicicleta, n-are nimic… evident.

Sper ca in maxim 2 saptamani sa fiu gata de lupta, si poate mai atent.

Responses

  1. adevarul e ca nimic nu se compara cu mirosul de transpiratie si senzatia de muschi atrofiat cand iti scoti vreun membru dintr-un ghips pe care gigelul asistent ti-l face si de 3 ori mai mare si de 3 ori mai strans. macar o radiografie ceva poate ar fi bine sa faci, nu stiu nu imi dau seama, poate sunt doar ligamentele si atunci nu e e nevoie.

    oricum daca succesul pe bursa se masoara in functie de cati bani pierduti ai reusit sa recuperezi , clar si succesul in mersul pe bicicleta se masoara in functie de cum reusesti sa te urci din nou pe calut, dupa cazaturi si indispozitii de tot felul.

    drive safely 🙂

    • Deja sunt ok, cu mana, pielea luata ramane lipsa inca.
      Cat despre „inca o data” speram sa nu, totusi nu cred ca asta ma opreste din dat cu bicla.

  2. pai sper si eu sa nu mai fie un „inca odata” , ce am zis eu mai sus era doar un sistem imperfect de referinta, sistem care se bazeaza pe faptul ca la acumulari in timp de cazaturi si julituri se realizeaza un salt calitativ in calitatea mersului pe bicicleta. e de presupus ca ai deja o experienta in datul si cazutul, cu, respectiv de pe bicicleta si ca de acum inainte va urma o perioada lunga lipsita de incidente neplacute .

    ma bucur ca nu ai patit nimic la mana , restul sunt detalii.


Lasă un răspuns

Categorii