Publicat de: Mihai A. Pop | Martie 29, 2010

Aseara am visat ca ma bat cu Base

Asa isi incepe unul dintre colegii mei ziua la birou, si nu e o gluma, ci pur si simplu o relatare. Nu am mai multe detalii asupra visului, dar e deja destul de personal.

Atunci am realizat cat de departe a ajuns politica in mentalul nostru, unii dintre noi ajungem sa visam conducatorul preaiubit, omniscient si omnipotent, asta ca sa nu spun ca probabil si inainte de ’89 erau destui care in visele lor cu politicieni (nomenclaturisti) se visau alaturi de Ceasca.

Ramane de remarcat si ipostaza in care se vede in relatia cu conducatorul preaiubit – „ma bat cu Base”, si asta nu de la cineva care se implica in politica de vreo parte, sau care intelege politica de la televizor, ci de la o persoana care stie politica asa cum se produce in realitate. Eu as zice ca daca cei care l-au votat pe Base poate ar putea inca trai cu el, totusi cei care nu l-au votat l-ar calca in picioare fara ezitare.

Mai ales dupa cazul Voicu, cand in controlul magistraturii va ramane doar o singura linie… echipa adversa fiind scoasa din joc, asa ca realizezi ca conducatorul preaiubit, chiar devine omnipotent, si omnisricient (nu-mi imput cacofonia).

Eu chiar cred ca ar fi fost mai bine sa accepte sa fie academician marinar si preaiubit conducator, al nostru tovaras, mult stimatul Base, pentru ca am fi inchis inca un capitol de balacareala democratica.

Al vostru oneirolog,

Mihai

Responses

  1. Eu cred ca-i dam prea multa importanta acestei persoane, care „nu este presedintele meu”.
    Cat despre Voicu, praf in ochii fraierilor, subiect „gras” pentru televiziuni. Mai bine ne-ar interesa ca invatamantul e intr-o stare jalnica si sanatatea abia mai respira.

    • Trebuie sa ii atribui urmatorul citat tribunului Vadim Tudor:

      „Aviatia e la pamant si agricultura in aer”, insa daca despre aviatie incercam sa o „redresam cu F-16”, la agricultura s-au alaturat si alte subiecte, sanatatea si invatamantul fiind numai doua dintre ele.

      Dar noi radem, pentru ca mai putem, doar atat mai putem.


Lasă un răspuns

Categorii