Publicat de: Mihai A. Pop | Februarie 18, 2010

Schimbari pe blog

Deja am decis sa intervin un pic la imaginea si functionalitatile blogului dintre cele pe care le-am facut.

Am adaugat posibilitatea de abonare prin email, dar recomand si google reader ca alternativa.

Apoi am schimbat numele blogului in Fereastra lui Mihai, dar aici inca am dubii, poate n-ar trebui, poate ar trebui altfel, tintiti cu parerea.

Astept si alte sfaturi cu privire la absolut orice legat de blog.

PS. Cristina vroia sa faca un blog de calatorii, asa ca are nevoie de ceva sustinere.

PS.2 E ok cu pozele puse pe Picasa, sau aveti alte propuneri?

Responses

  1. Pai voi ati fi cei mai potriviti pentru a face un blog de calatorii… daca nu voi, atunci cine? Sustin cu cate un post de incurajare in fiecare zi, daca e nevoie, sau cu doua, unul pt tine si unul pt Cristina? 🙂

  2. Ah, multam pentru abonarea prin email, m-ai scutit de click-uri in fiecare dimineata 😛

  3. abonarea prin e-maile exista deja… nu trebuia decat sa bifezi „notify me of new posts via email” de sub „Trimite comentariu”…

    Blogul este personal… nu pot sa te ajut cu sugestii… trebuie sa te reprezinte… dar nu imi fac griji… tu esti deja un tip foarte original…

    Pozele pe picasa sunt ok… si mai mult decat atat… sunt superbe… alea din indochina… sunt geniale… mi-a luat ceva sa le vad pe toate… dar s-a meritat…

  4. :)) daca nu era vizibil degeaba… cine citeste rand cu rand pe internet? 🙂

    • Era deschis de ceva vreme, dar in afara de Danut, nu exista alt utilizator, asa ca l-am facut mare cu buton.

  5. Foarte buna alegere, dar ai pierdut traficul pe care il faceam dimineata, sa vad la ce ai mai meditat (nestiind daca ai mai postat sau nu) 🙂


Lasă un răspuns

Categorii