Publicat de: Mihai A. Pop | Ianuarie 17, 2010

Miresme odioase

Zilele trecute in frigul care inconjoara Bucurestiul mergeam pe strada singur. Era prea tarziu ca sa mai fie prea multa populatie in drum spre metrou, si prea frig ca populatia canina sa mai fie activa in picioarele trecatorilor.

Si cum mergeam eu pe strada linistit, hop ce ma loveste, nu alta sa ma darame, un miros de parfum. Spun parfum in mod generic, era otrava de sobolani, cine stie ce AVON cu uleiuri naturale de castor, punctat fin cu oua stricate si dulceata gretoaza. Un miros dens si persistent de m-a lovit drept in cerebelul olfactiv. Mergeam impleticit.

Dar in jur nu era nimeni, chiar daca strada era destul de lunga. Stiam ca un astfel de parfum se foloseste doar de „domnisoarele bine”. M-am dat pe partea cealalta a strazii si mi-am continuat drumul, incercand sa-mi calmez mirosul.

Nenorocul facea ca si dansa (da, stiu ca in Moldova se zice asa la oratanii, inclusiv catelelor) sa mearga tot in aceeasi directie, si am mai primit cateva palme de miresme, totusi faptul ca mergea stangaci pe tocuri mi-a dat o sansa la supravietuire si intr-un final am reusit s-o depasesc.

Sfatul meu de pamantean – va rog salvati planeta!

Sfat #2 – chiar si catelusii dragalasi, si puii de pisicuta simpatica ar muri ca la Auschwitz intr-o asa duhoare, asa ca luati parfum prost doar cu o galetusa mica… sau mai bine impacati-va cu apa si sapunul, si dati doar daca e musai doua puncte de parfum.

Sfat #3 – recititi primul sfat.


Dupa intamplari adevarate

Lasă un răspuns

Categorii