Publicat de: Mihai A. Pop | Noiembrie 21, 2009

Impreuna invingem

Zilele trecute mergand printre blocuri m-am oprit la un panou care este demn de o descriere detaliata.

La parterul unui bloc de 10 etaje, la intrare pe un panou exterior, era un afis al lui Antonescu la stanga, a lui Basescu la dreapta, si a lui Geoana la mijloc, lipit un pic peste celelalte.

Aveti imaginea in minte? Sper ca da.

Mesajul lui Geoana – „Impreuna invingem”

Impreuna cine? tu cu astia 2 din spate? pai clar invingem daca e asa. Nici nu mai merita sa comentam, ca oricat de buni ar fi ceilalti n-au o sansa serioasa sa va bata.

Singura intrebare in plus pe care mi-am pus-o a fost: „Dar pe cand o sa invinga si cetatenii Romaniei?”

Pentru ca un moment mai tarziu, in timp ce gandeam cele de mai sus sa observ o tabla pe bloc care afirma „Cabinet Dentar si Ginecologie”. Pai in cazul asta i-am rezolvat, mi-am zis.

Sa traiti bine! Sa invingeti impreuna! etc. bla si alte mesaje electorale.

„Cand dai increderea ta unui om care are nevoie de ea ca sa invinga [pe altcineva], daca va invinge iti va lua si sufletul [n.r. viata]”

PS pe linia Antonescu, Ceausescu, Iliescu, Constatinescu, Basescu … nu poate iesi Geoana.

Responses

  1. foarte tare… circ pe paine… vechea strategie romana functioneaza inca… Traiti in Romania, si asta va mananca tot timpul… ce va pasa… eu trebuie sa platesc intre 70 si 200 de dolari daca vreau sa vad circ (atata e biletul la Circ du Soleil)… dar daca stau si ma gandesc mai bine, s-ar putea pe voi sa va coste mai mult circul din Romanica…

    • Cred ca biletul la circ la noi e foarte scump… painea e ieftina


Lasă un răspuns

Categorii