Publicat de: Mihai A. Pop | Noiembrie 16, 2009

Vrei sa fii premier?

Scurta discutie politico-bascalioasa.

In acest moment oricine poate fi prim-ministru, pentru ca oricum nu trebuie sa stie nimic, ci doar sa fie o masca puternica, ba chiar daca stie ceva trebuie sa uite si sa se manjeasca cu cele de-ale nepoliticosului viciu politic.

Asadar vrei sa fii premier? hai jucam o leapsa, sa vedem cine ramane premier, ca poate cine stie se adeveresta si in final ramane. Ma impresioneaza pana la lacrimi scenariul teatral-politicos in care se joaca leapsa pe premieri in Romania. Si in acelasi timp imi aminteste ca tara in care traim este rupta de realitatea hainelor pe care le poarta.

In curand va trebui sa ne prezentam la alegerea presedintelui, care desi vrem sa credem ca e important in stat, practic nu e, pentru ca Romania e o democratie parlamentara, unde legea e facuta de reprezentantii multimii, nu de interpusii unei singure persoane.

Cand vom cugeta sa alegem presedintele, insa nu vom avea un guvern in concordanta cu alegerea poporului, fapt care mie-mi spune ca poate n-ar trebui sa mai alegem inca „unul”.

Ca sa fie clara pozitia mea, eu nu voi vota, si nici nu prea cunosc persoane de varsta mea care vor vota pentru ca nu au cu cine, poate cu cineva de la emigrari.

Dar sa revenim la joc.

Leapsa, esti…

Responses

  1. Eu voi fi unul dintre cei de varsta ta care merge la vot.

    Chiar daca, dupa retragerea Principelui Radu, niciunul dintre candidati nu are sustinerea mea 100%, intre unul cu care ma pot identifica 90% in materie de aparitie publica, discurs, program etc. si unul care nu atinge nici macar 5% din simpatia mea este mare diferenta.

  2. Interesant.

    Dupa vot poti sa ne spui la ce te astepti sa fi realizat votul tau?

  3. eu am mers si cand nu am avut cu cine vota si nu am pus nici o stampila.
    acum chiar am – Crin si liberalii, nu sunt perfecti, dar de departe foooarte ok, ca program, oameni, etc.
    nu ma astept la nimic in special de la 1 vot, dar stand acasa chiar nu realizez nimic. si daca toti am da cate 1 vot – poate ar castiga Crin – care in sondajele de pe ZF.ro sau din mediul online are ~ 45%.
    vezi lucrurile macar o farama altfel acum? 😀


Lasă un răspuns

Categorii