Publicat de: Mihai A. Pop | Octombrie 15, 2009

Care e culoarea ta preferata?

Asta e una dintre intrebarile comune si stupide care ni se pun adesea. Faptul ca e comuna, nu e de demonstrat, ci doar daca e stupida sau nu.

Eu imi amintesc cand am ales prima data raspunsul la intrebare. Cati dintre voi si-l mai amintesc? Daca nu reusesti sa ti-l amintesti deja intrebarea a incetat sa fie stupida, si a devenit organica… a facut trecerea de la fi o intrebare cu raspuns „din greseala” la o greseala de raspuns.

Trebuie sa fi fost de 3 ani, poate 4, cand am primit prima data intrebarea asta, dar atunci nu te intrebi daca adultii din viata ta sunt tot timpul mai inteligenti ca tine. Asta e unul dintre momentele simple in care am realizat instantaneu ca desi eu nu am un raspuns, trebuie sa gasesc unul, pentru ca ei, toti, au cate unul.

Am ales culoarea albastru, raspuns pe care il am pana in ziua de azi, insa sincer, nu cred sa am vreo culoare preferata, si nici nu cred ca multi dintre noi au, ci mai degraba sunt influentati de societate sa aiba. Era o Dacie 1300 curata parcata pe dreapta.

Realitatea este data cateodata de acceptarea unor accidente, doar imaginati-va cum au ajuns toate inventiile in lumea reala… multe accidente, multa toleranta.

PS. Exercitiu de imaginatie: Imaginati-va ca rozul ar fi culoarea societatii pentru barbatii macho, si kakiul pentru femeile mortale…

PS2. Then again, how gives a fxxk.

Responses

  1. Prima data am spus ROSU ! Si imi aduc aminte, era intr-un oracol de ala stupid prin generala. Nu stiu daca va mai amintiti. Acum, dupa multe cate s-au intamplat in viata asta, imi place ALB si Negru ! Stiu, nu sunt culori, dar aceste NON-CULORI imi plac cel mai mult, ele exprima totul.

    • Sunt non-culori doar la desen, in lumea reala si fizica sunt foarte culori. Ba chiar albul e super culoare, ca le are pe toate, iar negrul cel mai negru este absenta radiatiei, si nu a culorii.

      Si sunt de acord ca nu multi avem culori favorite, doar aia cu sinestezia cromatica.

  2. Iar eu stiam (de la Vladimir) ca iti plac culorile „tipatoare” 🙂 Mai des te-am vazut cu tricouri si polare colorate decat in albastru 🙂
    Eu mi-am definit culoarea preferata ca fiind „culorile toamnei” si asa le-am inclus pe toate 🙂

    Iar exercitiul de imaginatie propus este destul de dificil :))

  3. adica… daca imi place kakiul nu am sanse sa fiu o femeie mortala?

    • Tu cu orice culoare ramai mortala 🙂

  4. Nu stiu care-i mecanismul,dar raspunzi , emotional, unui anumit stimul cromatic.

  5. nu e stupida intrebarea, o culoare vorbeste despre tine si personalitatea ta, poate transmite si genera emotii in tine si in alte persoane, etc.


Lasă un răspuns

Categorii