Publicat de: Mihai A. Pop | Octombrie 11, 2009

Elucubratie de toamna

Mesajul presedintelui Manole in cuvantarea tinuta inaintea poporului in vederea pregatirii pentru un mandat de presedinte.

Dragi tovarasi si cretini…  ahem pretini, ne-am risipit pe aici pentru ca noi romanii am gasit in tara asta solutia sa ne avutim.

Ma prezint in fata natiunii pentru a arata cu mouseul problemele si a despica firul pubian in patru. Vin in fata voastra asa cum ma cunoasteti, si poate n-ar trebui, asa ca cel mai bine e sa stergem cu buretele tot ce a fost in trecut, si sa ne orientam pe viitor.

Din timpuri imemoriale am aflat ca romanul este neom, statistic vorbind. Iar poporul are nevoie de un roman de rand, un roman care sa-i inteleaga si sa le fie exemplu. Acela sunt eu, un roman din popor care cu mainile murdare, poate sa umple gaurile proprii cu averea nationala. Sa nu ma intelegeti gresit, eu fac asta pentru fiecare roman dintre noi, incepand cu mine.

Planul meu cincinal este sa-mi fie mie, ca orice roman, bine, si atunci cand va fi bine ma voi pune in pantofii fiecaruia dintre alegatorii mei.

Votati cu mine in aceste alegeri, ca daca nu, o sa vedeti voi! Nu vreau sa va sperii, dar chiar n-as vrea sa fie nevoie sa-l chem pe tata.

Totusi sa n-o mai lungim mult si sa ne intindem la niste fasole cu carnati, ca semn al unui nou inceput.

Al vostru multpreaiubit si foarte respectat, influentabilul Manole.

Orice asemanare cu realitatea este reala, si faptele vorbesc de la sine. Iar daca n-am vedea lumea haios, cred ca ne-am sinucide toti repede.

Lasă un răspuns

Categorii