Publicat de: Mihai A. Pop | Octombrie 9, 2009

Tu unde respiri?

Am primit de la o colega de birou intrebarea din titlu, care m-a lasat perplex. Evident ca primul lucru la care m-am gandit a fost cum sa stopez N400 de la inflamare, nicidecum sa ma intreb ce ma intreba.

Al doilea lucru a fost sa ma gandesc unde respir, ca locul din mediul inconjurator, si daca e poluat etc… dar ea era cu mine si deci nu prea se lega nici asta.

Pana sa ajung sa ma intreb altceva, deja ea s-a prins ca se refera la „daca eu constientizez daca respir pulmonar superior, din diafragma etc.”, lucru care se poate demonstra ca nu constientizez.

Totusi ma intorc la al doilea gand… Tu unde respiri? in ce mediu, ce poluare iti place mai mult? Daca la munte (generic) e aer curat, acolo unde esti cand citesti blogul asta ce aer e?

Responses

  1. He he, mi s-a parut cam lunga pauza de postat 🙂

    Intrebarea a venit intr-o zi in care chiar miroase ciudat la mine in birou, am adulmecat cam toate obiectele din jurul meu si nu l-am identificat inca… miroase ca un material imbibat cu ulei si uitat cateva zile, a ulei ranced, sa fie oare de la santierul Cocorul de peste drum? 🙂

    Iar daca preferam vreun tip de poluare… daca poti alege intre rau si rau… cred ca as alege sa „inghit” niste praf de tara si sa mananc un pepene mare pentru rinichi decat noxele pe care deja nu le mai simtim cand iesim pe strada…

    Cand veniti la munte? 😉

  2. Sa nu ne facem iluzii.Ca traitori pe aceasta planeta, respiram impreuna acelasi aer. Din pacate!


Lasă un răspuns

Categorii