Publicat de: Mihai A. Pop | Septembrie 29, 2009

Vreau orizontul inapoi

M-am saturat de blocuri si vile, de stapli si cabluri, de masini mici si mari, de macarale, de turnuri, vreau sa ma uit la orizont, sa vad in zare, sa ma bucur de apus si poate de rasarit.

Am inceput pe langa mine sa cunosc oameni carora le e frica de spatii deschise, carora le e frica sa se uite la cerul instelat, care s-au domesticit intr-un oras, a caror valori nu mai au nimic de-a face cu libertatea animalului.

Am aflat ca exista oameni care nu se pot uita in lungul strazii pentru ca e „prea mult orizont”… de fapt e doar un punct, si totusi nu pot. Astia sunt oameni blestemati ca nici macar pentru un moment sa se poata duce in natura, care nu pot calatori intr-o masina in fata, sau intr-un avion la geam…

Nivelul actual la care se afla societatea a ajuns sa creeze exemplare pur antropice, eu parca i-as „expune” pe copii mei la „natura”.

Responses

  1. Sefu, stai sa vezi ce este in USA.

    Sau cum este sa traiesti jumatate din viata intr-o cutie plutitoare de metal, intr-un mediu 100% neprovit oamenilor – apa.

  2. de accord cu situatia trista, pe de alt aparte te invit pe la mine sa stam la un vin la apus sa urmarim discul cum se stinge in spatele lantzului Jura 🙂

    ety – Geneva

    • Venim, nu pot spune cand, dar daca ramaneti acolo ne facem drum, pentru ca vreau sa facem Route des Grande Alpes, care pleaca de la Geneva, pana la Nisa.

      Cat despre vin… un cabernet, sec, servit cu inca o sticla de cabernet.

  3. Dragutza,
    va invit si la mine, la un cocktail, sa privesti apusul in Caraibe.
    crezi ca eu nu am simtit la fel cind ma incerca perspectiva de a trai permanent in Bucuresti?
    depinde doar de voi sa schimbati perspectivele. suna ca o reclama tembela:) dar e adevarat, vezi tu…
    pupicei si du-te un weekend la munte, sa iti mai revii, andreea

  4. Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.


Lasă un răspuns

Categorii