Publicat de: Mihai A. Pop | Septembrie 15, 2009

Calatorie in timp si’n jurul Bucurestiului

Duminica am fost cu o mana de prieteni la ciclism in incercarea de a junge din Bucuresti (de pe unde locuieste fiecare) pana la Snagov si inapoi. Traseul dus urmarea un parcurs pe drumuri de camp, drumuri de tara, drumuri forestiere si ulite, iar intoarcerea pe asfalt, inclusiv o buna portiune din DN1.

Am plecat la 13.20 de acasa si m-am intors la 23.00, in total parcurgand ceva de genul 65km, din care probabil peste 20-25 pe „aratura”.

Pentru cei care cred ca Bucurestiul nu este un sat mare am gasit multiple motive cu care sa-i contrazic si anume macar turma de oi de pe campul Otopenilor, sau cea de capre si caini (da, turma de caini) de pe centura Bucurestiului. Am dat si peste „turme” de tantari in mai multe locuri, insa asta nu poate face natura decat mai frumoasa, pentru ca populatiile de indigeni nu vin sa „micoteasca” si sa produca jeg.

Una peste alta am gasit mai putina mizerie decat ma asteptam, am gasit mai multa mizerie pe lacuri, lucru pe care nu-l asteptam, avand in vedere ce salba frumoasa de lacuri in zona, am gasit mai multe paduri aproape virgine, per total am descoperit ca e frumoasa natura chiar si pe langa oras.

Ah… sa nu uit, am gasit si preafrumoasa autostrada Bucuresti Brasov… era in camp, statea, nu se vedea un utilaj niciunde, cat despre stadiul lucrarilor, e inca la nivelul izolarii hidro si agregatelor tasate (care fie vorba intre noi erau de rau, nicidecum de munte, ca in standard), mai urmeaza beton, asfalt, 2 guverne, si cine stie? poate poate…

Lasă un răspuns

Categorii