Publicat de: Mihai A. Pop | Iulie 9, 2009

Bine ai venit in Romania

De cateva zile nu pot sa-mi scot din cap doua versuri de la Altar – La noi, citez ” Bine ai venit in Romania, la noi s-a inventat prostia”… in mintea mea al doilea vers schimba ultimul cuvant cu „hotia”…

Am acum un angajat care a petrecut peste 10 ani intr-o tara din orientul indepartat, dupa care a revenit in Romania, si aici se lupta cu practicile locale. Trabuie sa recunosc ca e o persoana calma, responsabila si plina de respect, ca altfel n-ar fi reusit in orient, insa aici in doar cateva luni a intampinat obiceiurile locale care i-au zdruncinat aceste calitati. Asta m-a facut sa realizez ca aici ne complacem intr-o supa calduta, si ca multe lucruri nu merg bine, nu merg nici in directia buna, ba chiar stiindu-se ca merg in directia gresita, sunt incurajate.

Acum stau si ma intreb la cate altele om fi noi (populatia Romaniei) ignoranti? Eu nu cred ca daca in alta parte nu e mai bine, atunci ar trebui sa fiu miorita si sa mor incet si pe limba mea. Eu cred ca putem schimba cate ceva si da cred ca incompetenta ar trebui aratata cu degetul si asta ca sport national (ce muschi am face daca am practica sportul asta!).

Sa punem Mania in RoMania.

Mihai, reprezentantul sportivilor din comuna

Lasă un răspuns

Categorii