Publicat de: Mihai A. Pop | Iunie 21, 2009

Marele pas

Asta e si un anunt ca in curand o sa fac si eu pasul… si da, stiu, au trecut doar 10 ani si poate era cazul, ma refer evident la pasul in a formaliza relatia mea cu Cristina.

Am un coleg pasionat de astrologie, care spunea ca de la 28 de ani se parcurge un pas in maturizarea individului. Nu ma intreba de ce, insa presimt ca are dreptate.

Pana la momentul asta am decis in mare cand vom realiza cele trei evenimente importante legate de nunta, si unde – respectiv cununia civila – in weekendul viitor, la casa de la sectorul 1, si cea religioasa – pe 18 Octombrie, la biserica Ilie Gorgani si petrecerea la Marriott.

Inca nu am ajuns atat de departe incat sa incepem sa facem invitatiile la petrecere, dar fiti siguri ca vom face cateva, pentru ca ne dorim petrecerea sa adune cati mai multi dintre prietenii nostri de peste ani.

Ai vostri,

Cristina si Mihai

Responses

  1. Felicitari! 🙂 cred ca si restul vietii voastre va fi la fel de fain ca inceputul…

  2. Va tinem pumnii. si poate ne intalnim candva la o bere.
    Bianca si Stefan

    • Multumim mult, va asteptam si pe voi la petrecere 🙂

  3. La multe zeci de ani inainte 🙂 Sa fiti fericiti! Sper ca filmati la Starea Civila sa va vedem si noi re-live :p iar la nunta am veni si fara invitatie 😛

    Ancuta si Vladimir

  4. Casa de piatra a & a

  5. sa faci bine sa pui pe careva sa filmeze. ca eu nu ajung la cununia civila si nici la masa mare de dupa.
    brava mah! sa cresteti mari!

    • pai nu facem masa mare dupa… o sa facem mega petrecere pe 18 Octombrie a.c., dar pana atunci tinem regim

  6. congrats from me to you both – casa de piatra! 🙂

    • Thanks, great to see you making your way into my purely Romanian blog.


Lasă un răspuns

Categorii