Publicat de: Mihai A. Pop | Iunie 16, 2009

Furtuna in desert

Imprumut traducerea numelui misiunii de eliberare a Kuweitului din ’91, pentru ceva fenomene mai apropiate noua, pe care le-am descoperit in weekend.

Am iesit la o plimbare prin oras pe la miezul zilei, am venit prin preafrumosul Bucuresti pe jos, si ma bucuram de faptul ca descoper din ce in ce mai multe cladiri vechi in renovare, alte cladiri noi in constructie (desi poate au darmat ceva de patrimoniu, insa atat timp cat se produce ceva, parca tot mi se pare un lucru bun), terase, business cat de cat in floare.

De fapt una peste alta cred ca eram eu foarte optimist, nu destul incat cand ajuns la intersectia de la Sarindar sa nu imi dispara tot optimismul intr-o bataie de vant.

Era o furtuna in desert, niste turbioane inalte de 15-20 de metri se inaltau intre Capitol, Sarindar, Capsa si Romarta, si ne-au bagat nisip/praf in gura, ochi, urechi si suflet… zic eu des ca Bucurestiul este capitala prafului, dar nici capitala desertului nu credeam sa fie.

Traiesc cu impresia ca in loc ca infrastructura sa creasca infipta in aluviunile Bucurestiului, este exact pe dos, pamantul creste mai repede decat infrastructura, si la orice colt dintr-un pumn de pamant iese un fir verde, iarba, o floare, ceva viu.

Indeplinim profetia cum ca Bucurestiul este cel mai mare sat la tara din lume… doar ca aici vacile au mertzane

Responses

  1. Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.


Lasă un răspuns

Categorii