Publicat de: Mihai A. Pop | Iunie 5, 2009

Romantismul lunii

Va rog ca dupa ce cititi acest articol sa faceti si proba.

Asadar seara 28 Martie 2007, orele 22.00, in refugiul statiei de autobuz a liniei 131/301 din piata Romana… stiti cu totii locul. Asteptam un autobuz care sa ma transporte acasa, si cum nu insista nici unul sa ajunga prea repede m-a lovit nelinistea si am inceput sa analizez lucrurile din punctul de vedere al trecatorului.

Ma uitam la oameni, la vitrinele magazinelor, la afise, la masine, la fitze, asa ca omul care freaca o duda.

La un moment dat iesind de sub refugiu am privit in sus catre cer, nestiind ca as fi cautat luna, si spre uimirea mea am gasit-o in corzi… da luna in corzi, chiar din locul in care stateam, printre lianele de internet, curent, si telefonie, am reusit sa gasesc luna prinsa de aceste lanturi ale cerului.

Am ramas „romantic” pentru sfarsitului zilei, uimit fiind ca inca in Romania intre 2 stalpi de beton inca mai stau atarnate sute de kilograme de cabluri, mai ales in Romana, unde nevoie este evidenta… este ea evidenta totusi?

Da-ti-mi aerul inapoi.

Lasă un răspuns

Categorii